Voicemail werkt niet meer na aanpassen rinkeltijd

• 12 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Ik heb de rinkeltijd aangepast van mijn prepaid mobieltje maar nu hoort de beller niet meer dat hij de voicemail kan inspreken, hij krijgt alleen de melding dat ik tijdelijk niet bereikbaar ben.

Hoe los ik dit op?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
##002# Dan haal je actieve doorschakelingen eruit.

Ben overigens wel benieuwd welke code je hebt gebruikt om de doorschakeltijd aan te passen. Dit is namelijk al enige tijd niet meer mogelijk.

Ben overigens wel benieuwd welke code je hebt gebruikt om de doorschakeltijd aan te passen. Dit is namelijk al enige tijd niet meer mogelijk.

U kunt zelf instellen na hoeveel seconden een binnenkomend gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Er zijn twee voorwaarden:
Maximaal 30 seconden
Aantal seconden moet een veelvoud van 5 zijn

Het instellen gaat als volgt:
1.Toets in op uw beeldscherm: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
2.Druk op OK of de groene beltoets.
Let op!
Uw voicemailnummer is: 0031633 gevolgd door uw mobiele nummer.

U kunt zelf instellen na hoeveel seconden een binnenkomend gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Er zijn twee voorwaarden:
Maximaal 30 seconden
Aantal seconden moet een veelvoud van 5 zijn

Het instellen gaat als volgt:
1.Toets in op uw beeldscherm: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
2.Druk op OK of de groene beltoets.
Let op!
Uw voicemailnummer is: 0031633 gevolgd door uw mobiele nummer.

Ik heb ##002# ingetoetst, de beller krijgt nu geen melding meer dat ik niet bereikbaar ben, maar krijgt ook geen melding dat hij de voicemail kan inspreken.

Reageer