beantwoord

Voicemail onbereikbaar

• 17 januari 2018
  • 8 reacties
  • 234 keer bekeken

Mijn voicemail is opeens niet bereikbaar, als ik het probeer in te stellen (zowel via telefoon (12331) als sms (1233) krijg ik al 2 dagen het bericht dat er een storing is... Hoe kan ik mijn voicemail weer instellen?
icon

Beste antwoord door Stephen 23 januari 2018, 15:25

Hallo Aafke, ik heb begrepen dat het is gelukt met de voicemail. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Aafkeruiter, welkom op het forum! Is de voicemail nog steeds onbereikbaar of is het inmiddels gelukt? In afwachting van jouw reactie.
Hoi,

Nee helaas krijg ik hetzelfde bericht; de voicemail is onbereikbaar, probeer het later nog eens. Graag hoor ik hoe ik dit kan oplossen, er zijn al meerdere misverstanden ontstaan doordat mijn voicemail niet werkt.

Hartelijke groet, Aafke
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Aafke, ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met mijn collega's en dat er een voicemailbox is aangemaakt. Is het nu wel gelukt? In afwachting van jouw bevestiging.
Hoi, ja het klopt dat ik contact heb gehad omdat ik deze communicatie erg traag vind verlopen. De collega die ik heb gesproken heeft contact gehad met de technische dienst oid, en ik zou daarover teruggebeld worden. Ik ben echter nog niet terug gebeld en ik kan nog steeds geen voicemail instellen.

Ik ben nu een week maar nog geen stap verder, dus ik hoop dat dit op korte termijn opgelost kan worden.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie! Ik zal dit doorgeven aan mijn collega's van de technische dienst. Een update volgt morgen.
Oke, dankjewel. Ik wacht het af!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Aafke, ik heb begrepen dat het is gelukt met de voicemail. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je. 🙂
Klopt, bedankt!

Reageer