beantwoord

Voicemail en klantenservice

• 5 juni 2019
  • 9 reacties
  • 279 keer bekeken

Reputatie 1
Na meer dan 25 minuten in de wacht gestaan te hebben eindelijk een medewerkster aan de lijn. Aangegeven dat mijn voicemail niet werkt ondanks alle stappen op het internet doorlopen te hebben. “Even wachten” en vervolgens wordt ik doorverbonden met KPN. Medewerker daar doet zijn uiterste best maar kan niet in de systemen van Telfort achter de schermen. Kon mij ook niet terugzetten naar Telfort omdat wij geen KPN gegevens hebben.
Gevolg nog steeds werkt mijn voicemail niet.
Waardeloos om op deze manier door klantenservice “geholpen “ te worden.

Hoe krijg ik het voor elkaar om mijn voicemail werkend te krijgen?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 juni 2019, 16:03

Hi @Sarie, ik zie dat de Technische Dienst ermee bezig is geweest en jou een sms hebben gestuurd. Er stonden blijkbaar ergens doorschakelingen naar foutieve nummers die de voicemail tegenhielden. Als je de voicemail nu opnieuw instelt, lukt dat wel?
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Sarie, wat een gekke situatie dat je tussen beide bedrijven heen en weer ging. Gelukkig heeft de KPN medewerker wel zijn uiterste best gedaan, maar zijn mogelijkheden zijn hiervoor beperkt. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, ik ga met je meekijken naar jouw voicemail. Als ik je goed begrijp gaat het over de voicemail voor je mobiele abonnement? Zou je ook kunnen toelichten welke stappen je precies hebt gedaan en wat er daarna gebeurde? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te horen als je de voicemail probeert in te schakelen of gebeurt er iets anders?
Dan kunnen we vanaf daar samen kijken hoe we de voicemail voor jou kunnen activeren. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hallo @Jasper - Telfort Ja gaat inderdaad om mijn mobiel.
alle stappen die op de website staan. Dus zowel via sms als via bellen naar voicemail. Maar als iemand mij belt krijgt hij na een tijdje (8 keer overgaan)te horen dat nummer niet in gebruik is en kan er geen voicemail worden ingesproken.Ook instellingen geprobeerd om dat via mij telefoonstoestel in te stellen, zelfde resultaat.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort o ja ik krijg wel de statusmedling dat er berichten kunnen worden ingesproken. Maar dat kan dus niet.
Reputatie 8
Badge +11
De melding dat het nummer niet in gebruik is nadat de verbinding al 8 keer is overgegaan is er een die ik nog niet eerder heb gehoord, je zou zeggen dat er voor de eerste keer overgaan ook wel bekend is of het nummer wel of niet bestaat. Het is in ieder geval duidelijk dat er ergens iets niet goed gaat, nu is het alleen nog zaak om uit te zoeken waar het mis gaat. Ik wil dit laten doen door de collega's van de Technische Dienst, daarvoor heb ik nog wat aanvullende informatie nodig. Sinds wanneer speelt dit, en heeft de voicemail in het verleden wel gewerkt? Daarnaast ben ik ook benieuwd welk merk en type toestel je hebt.
Als ik dat weet kan ik het doorzetten.
Reputatie 1
Hallo @Jasper - Telfort ,
Ik heb een Samsung s7.
ik weet niet hoe lang de voicemail het niet meer doet. Ik werd er op geattendeerd door een vriend die aangaf dat hij niet meer kon inspreken.
Reputatie 8
Badge +11
Merci, ik heb het doorgezet. De Technische Dienst gaat er nu naar kijken en probeert het binnen 10 werkdagen op te lossen. Zodra zij meer weten zullen ze dit per sms of telefonisch aan je laten weten.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @Sarie, ik zie dat de Technische Dienst ermee bezig is geweest en jou een sms hebben gestuurd. Er stonden blijkbaar ergens doorschakelingen naar foutieve nummers die de voicemail tegenhielden. Als je de voicemail nu opnieuw instelt, lukt dat wel?
Reputatie 1
Hallo @Jasper - Telfort
Deze week sms’je gekregen en inmiddels voicemail ingesteld. Werkt dus weer, heel fijn. Bedankt voor je hulp.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, fijn om te lezen dat het inderdaad is opgelost.
Graag gedaan, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer