beantwoord

vervroegd aflossen toestelkrediet Telfort

• 9 juni 2019
  • 5 reacties
  • 475 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb onlangs een aanvraag gedaan voor vervroegd aflossen van mijn toestelkrediet. Ik wist niet dat mijn toestelkrediet nog over zulk hoog bedrag beschikte dus ik wil dit toch nog graag even uitstellen. Is dit mogelijk? Ik neem aan als ik niet reageer op de iDeal link - mijn abonnementskosten(incl toestelkrediet, via maandelijks bedrag) gewoon blijven doorgaan op de reguliere manier zoals de maanden voorheen.
Mijn excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Germaine
icon

Beste antwoord door Galdor68 9 juni 2019, 09:19

Hier zal je vanaf dinsdag antwoord op krijgen vanwege het pinkster weekend.
Voor mijn gevoel is je gedachte goed en zal dit gewoon doorlopen als je niet op die link reageerd.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Graag gedaan, mocht er nog weer iets zijn, laat het ons vooral weten.
Hey @Bart - Telfort ,

Bedankt voor de snelle en duidelijke reactie.

Groetjes,
Germaine
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Germaine, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Je wilde graag vast jouw toestel aflossen, maar liever toch nog even wachten tot het een iets schappelijker bedrag is. Dat begrijp ik goed. Als je de link negeert, dan komt dat helemaal goed inderdaad zoals Galdor68 ook al opperde. De link is ook maar een paar dagen geldig, dan vervalt deze.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan vooral weten.
@Galdor68 Bedankt voor je reactie. Ja, we wachten maar even geduldig af. Ik heb ook een email gestuurd naar de klantenservice maar ik denk dat ze me hier misschien beter kunnen helpen. Fijn weekend! X
Hier zal je vanaf dinsdag antwoord op krijgen vanwege het pinkster weekend.
Voor mijn gevoel is je gedachte goed en zal dit gewoon doorlopen als je niet op die link reageerd.

Reageer