beantwoord

Verlenging van mobiele telefoon abonnement

• 14 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Goededag,

Ik heb een aantal weken geleden te horen gekregen dat ik mijn telefoon per 27-11-2019 kan verlengen, maar klopt dit ook echt, want ik heb altijd in het verleden 6 maanden van te voren verlengd. Mijn abbonement loopt ergens in mei 2020 af.

Hoor graag van je,

Groetjes,

Anwar

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 oktober 2019, 13:50

Dank voor de gegevens @Telfortgebruiker66482, ik heb het voor je bekeken en je kunt inderdaad vanaf eind januari verlengen. Jouw abonnement loopt tot 24 mei, en vanaf 4 maanden daarvoor is het verlengen mogelijk :slight_smile:

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Telfortgebruiker66482 , in MijnTelfort kun je zien wanneer je vaste contract afloopt.

Hoi JanD,

Dus inprincipe wat mij is verteld dat ik vanaf de 27ste mijn abbonement kan verlengen klopt dus niet?

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Telfortgebruiker66482 , het was altijd zo dat je binnen 4 maanden (120 dagen) je abo kunt verlengen per einde contractdatum.

Dubbel antwoord.

Aanvullend vanaf 6 maanden(mobiel)  is al een behoorlijke tijd niet meer mogelijk.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Telfortgebruiker66482, ik zie dat je me deze vraag ook via privébericht hebt gestuurd. Omdat je dit topic ook hebt aangemaakt zal ik je hier een antwoord geven. In het verleden was het inderdaad mogelijk om 6 maanden voor de einddatum van het contract te verlengen, een paar jaar geleden is dit gewijzigd naar 4 maanden. Als het abonnement tot mei loopt zal je het in januari kunnen verlengen, niet volgende maand al.

Ik kan voor je nakijken of de einddatum van je abonnement echt in mei staat, mocht het bijvoorbeeld in maart staan zou het volgende maand wel kunnen. Daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig, je kunt jouw postcode, huisnummer, 06-nummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij “Extra informatie") aan je forumprofiel toevoegen. Als je daarna hieronder aangeeft dat je dat hebt gedaan kan ik het voor je bekijken.

Hey Jaspwe,

Ik heb gedaan wat je van mij hebt gevraagd, zou je misschien een kijkje kunnen nemen?

Groetjes,

Anwar

Reputatie 8
Badge +11

Dank voor de gegevens @Telfortgebruiker66482, ik heb het voor je bekeken en je kunt inderdaad vanaf eind januari verlengen. Jouw abonnement loopt tot 24 mei, en vanaf 4 maanden daarvoor is het verlengen mogelijk :slight_smile:

Reageer