beantwoord

Verlenging mobiel abonnement

  • 2 januari 2017
  • 2 reacties
  • 415 keer bekeken

Zojuist even gebeld naar Telfort via 0800-1707 (volgens de Telfort site gratis) maar kreeg een bandje met de kosten eenmalig 50 cent en de overige minuten dus uit mijn bundel.....vreemd!
Na verkeerd te zijn doorverbonden en 20 minuten totaal in de wacht te hebben gestaan, en twee maal mijn gegevens te hebben doorgegeven, eindelijk iemand aan de telefoon die mij te woord kon staan.
Daar ik ook internet, digitale tv, vast bellen, 2 extra kastjes een extra zenderpakket en fox sports heb alsmede mijn mobiele abonnement gaat er per maand meer dan 100 euro naar Telfort, overigens naar vooralsnog alle tevredenheid.
Ik wil dus graag mijn abonnement verlengen inclusief een IPhone 7 zonder verdere bijbetaling, er gaat immers al genoeg naar Telfort.
Echter was ik binnen 2 minuten klaar want hier kunnen ze dus niet aan voldoen.
Jammer daar ik nu dus waarschijnlijk moet gaan kijken of een andere provider mij wel het totaalpakket kan aanbieden.
Tevens ook geen compensatie voor de 22 minuten die ik aan de telefoon heb gezeten, ondanks de vermelding in ons gesprek.

Jammer dat er op deze manier wordt omgegaan met tevreden vaste klanten.
icon

Beste antwoord door Kimberley 4 januari 2017, 16:17

Zojuist even gebeld naar Telfort via 0800-1707 (volgens de Telfort site gratis) maar kreeg een bandje met de kosten eenmalig 50 cent en de overige minuten dus uit mijn bundel.....vreemd!
Na verkeerd te zijn doorverbonden en 20 minuten totaal in de wacht te hebben gestaan, en twee maal mijn gegevens te hebben doorgegeven, eindelijk iemand aan de telefoon die mij te woord kon staan.
Daar ik ook internet, digitale tv, vast bellen, 2 extra kastjes een extra zenderpakket en fox sports heb alsmede mijn mobiele abonnement gaat er per maand meer dan 100 euro naar Telfort, overigens naar vooralsnog alle tevredenheid.
Ik wil dus graag mijn abonnement verlengen inclusief een IPhone 7 zonder verdere bijbetaling, er gaat immers al genoeg naar Telfort.
Echter was ik binnen 2 minuten klaar want hier kunnen ze dus niet aan voldoen.
Jammer daar ik nu dus waarschijnlijk moet gaan kijken of een andere provider mij wel het totaalpakket kan aanbieden.
Tevens ook geen compensatie voor de 22 minuten die ik aan de telefoon heb gezeten, ondanks de vermelding in ons gesprek.

Jammer dat er op deze manier wordt omgegaan met tevreden vaste klanten.


Hi Jelo,

Wat Aragorn zegt klopt inderdaad, het bellen naar 0800 nummers is kosteloos. Ik verwacht dan ook geen extra kosten op jouw factuur. Mochten deze onverhoopt toch verschijnen, laat dit dan weten zodat we kunnen kijken wat je voor je kunnen betekenen met betrekking tot een vergoeding.

Aan de bijbetalingen voor de toestellen kunnen wij helaas niets voor je aanpassen in de prijzen. Wel kun je kijken naar het verlengen van jouw Telfort abonnement via een tussenverkoper als mobiel.nl, gsmweb of typhone. Omdat deze partijen de toestellen los inkopen, kunnen zij een ruimer assortiment aanbieden en kan het zijn dat je daar minder hoeft bij te betalen voor het toestel. Uiteraard maak je gewoon gebruik van de voorwaarden en voordelen van een abonnement bij Telfort.

Weet je zo voldoende? Anders lees ik het graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Een 0800 nummer kan ook nooit echt berekend worden, je bent waarschijnlijk doorverbonden naar het andere nummer, dit kost je niets, ongeacht wat het bandje zegt.
Badge
Zojuist even gebeld naar Telfort via 0800-1707 (volgens de Telfort site gratis) maar kreeg een bandje met de kosten eenmalig 50 cent en de overige minuten dus uit mijn bundel.....vreemd!
Na verkeerd te zijn doorverbonden en 20 minuten totaal in de wacht te hebben gestaan, en twee maal mijn gegevens te hebben doorgegeven, eindelijk iemand aan de telefoon die mij te woord kon staan.
Daar ik ook internet, digitale tv, vast bellen, 2 extra kastjes een extra zenderpakket en fox sports heb alsmede mijn mobiele abonnement gaat er per maand meer dan 100 euro naar Telfort, overigens naar vooralsnog alle tevredenheid.
Ik wil dus graag mijn abonnement verlengen inclusief een IPhone 7 zonder verdere bijbetaling, er gaat immers al genoeg naar Telfort.
Echter was ik binnen 2 minuten klaar want hier kunnen ze dus niet aan voldoen.
Jammer daar ik nu dus waarschijnlijk moet gaan kijken of een andere provider mij wel het totaalpakket kan aanbieden.
Tevens ook geen compensatie voor de 22 minuten die ik aan de telefoon heb gezeten, ondanks de vermelding in ons gesprek.

Jammer dat er op deze manier wordt omgegaan met tevreden vaste klanten.


Hi Jelo,

Wat Aragorn zegt klopt inderdaad, het bellen naar 0800 nummers is kosteloos. Ik verwacht dan ook geen extra kosten op jouw factuur. Mochten deze onverhoopt toch verschijnen, laat dit dan weten zodat we kunnen kijken wat je voor je kunnen betekenen met betrekking tot een vergoeding.

Aan de bijbetalingen voor de toestellen kunnen wij helaas niets voor je aanpassen in de prijzen. Wel kun je kijken naar het verlengen van jouw Telfort abonnement via een tussenverkoper als mobiel.nl, gsmweb of typhone. Omdat deze partijen de toestellen los inkopen, kunnen zij een ruimer assortiment aanbieden en kan het zijn dat je daar minder hoeft bij te betalen voor het toestel. Uiteraard maak je gewoon gebruik van de voorwaarden en voordelen van een abonnement bij Telfort.

Weet je zo voldoende? Anders lees ik het graag.

Reageer