beantwoord

Verlengen met Samsung telefoon

• 19 januari 2020
  • 6 reacties
  • 241 keer bekeken

witam mam u was juz tel i internet chce kupic nastepny na raty bo ten mi sie juz konczy ale karty nie mam i pamietam tylko nr 06xxx chce przedluzyc ale nie pamietam hasla i probowalam ale paszport tylko mam holenderski czy jest mozliwosc na raty na dwa lata samung A 70 moge podac ades email

Admin: removed number for privacy, moved topic to correct board and changed titel to make it easier to find.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 januari 2020, 15:01

Hallo @Ania wasinska, welkom op het forum. Je hebt een vraag over het verlengen van het abonnement begrijp ik uit de vertalingen van je originele bericht, wat is je vraag daarover precies? Zou je dat in het Nederlands of Engels kunnen toelichten, zodat we met je mee kunnen denken en kijken?

Hi @Ania wasinska, welcome to our forum. It seems you have a question about renewing your contract, but it's not clear what the question is precisly. Can you elaborate on this in either Dutch or English, so we can help you?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Ania wasinska, welkom op het forum. Je hebt een vraag over het verlengen van het abonnement begrijp ik uit de vertalingen van je originele bericht, wat is je vraag daarover precies? Zou je dat in het Nederlands of Engels kunnen toelichten, zodat we met je mee kunnen denken en kijken?

Hi @Ania wasinska, welcome to our forum. It seems you have a question about renewing your contract, but it's not clear what the question is precisly. Can you elaborate on this in either Dutch or English, so we can help you?

Reputatie 8
Badge +18

@Ania wasinska je kunt alleen nog bij Telfort verlengen tot 25 jan in een KPN winkel, dus niet meer online 

Tja grammatica kent een translator nog niet heel vervelend. 

Google vertaalt het iets beter. 

Hallo, ik heb je telefoon en internet al. Ik wil de volgende aflevering kopen, want deze is voorbij, maar ik heb de kaart niet en ik herinner me alleen het nummer 06xxxxxx Ik wil verlengen maar ik herinner me het wachtwoord niet en ik heb het geprobeerd, maar ik heb slechts een paspoort voor afleveringen gedurende twee jaar samung En ik kan een e-mailadres opgeven

Wat ik hier van maak is dat het om het verlengen van het abonnement gaat met een samsungA70 en het inloggen in de app of mijn telfort lukt niet.

Reputatie 8

Ik had het ook al vertaald vanuit Google Translate en gevonden dat het Pools was..

Maar snap jij dan wat de vraagstelling is??   Ik niet!

Reputatie 2

Microsoft vertaalt dit vanuit het Pools naar deze tekst:

Hallo ik heb al een telefoon en het Internet wil de volgende in termijnen kopen omdat ik al een contract, maar de kaart die ik niet heb en onthoud alleen Nee. 06xxx wil voorbarig, maar ik herinner me niet het wachtwoord en probowalam maar paspoort alleen ik heb Nederlands of is mogelijk voor termijnen voor twee jaar samung een 70 Ik kan ades e-mail geven

Admin: nummer verwijderd i.v.m. privacy TS

Reputatie 8

Nederlands of / or…. English as an exception.

Reageer