beantwoord

Verlengen duurder dan nieuw contract

• 23 juli 2017
  • 5 reacties
  • 334 keer bekeken

Goedemiddag,
via diverse websites zie ik dat mijn abonnement verlengen bij Telfort duurder is dan een nieuw contract afsluiten bij Telfort.

Waarom is dat? Heb gezocht op Sony Xperia XZs met 2-jarig abonnement. De bijbetaal kosten van het toestel zijn bij verlengen 40-60 euro duurder dan bij een nieuwe abonnement.

Wil Telfort klanten wegjagen?

Gr.

Jeroen
icon

Beste antwoord door Koffiemok 23 juli 2017, 18:29

Ik denk dat Telfort zelf daar weinig over kan vertellen. @hjnieuwenhuis ziet dit op een website van een dealer. Ze kan het beste daar navragen waarom er zo'n verschil zit in toestelprijs. Toestel bied de dealer aan. Telfort heeft dit type toestel niet in het aanbod.
De kosten van de bel- internetbundel kloppen in ieder geval wel met die van Telfort.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Zelf denk ik dat er foute informatie staat maar daar zal Telfort meer van moeten weten lijkt mij.
Reputatie 8
Badge +9
Ik denk dat Telfort zelf daar weinig over kan vertellen. @hjnieuwenhuis ziet dit op een website van een dealer. Ze kan het beste daar navragen waarom er zo'n verschil zit in toestelprijs. Toestel bied de dealer aan. Telfort heeft dit type toestel niet in het aanbod.
De kosten van de bel- internetbundel kloppen in ieder geval wel met die van Telfort.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Hjnieuwenhuis, welkom op het forum. Het lijkt me het beste om het advies van Koffiemok op te volgen. Jouw toestel zit namelijk niet in het aanbod van Telfort en een dealer heeft de vrijheid om qua prijzen af te wijken. Dat wordt namelijk niet door Telfort besloten.
Dag Wieger,
bedankt voor je reactie. Ik begrijp je reactie ook als Telfort zijnde, maar Belsimpel zegt het tegenovergestelde.... Dit lijkt een kastje naar de muur verhaal te worden.

Ik wil best klant blijven bij Telfort en ben daar nu ook al veel teveel moeite voor aan het doen denk ik, maar wel ben ik nu benieuwd wie het bij het rechte eind heeft, Belsimpel of Telfort?

Natuurlijk gaat mijn aanvraagje 'van de grote hoop' voor zowel Telfort als Belsimpel, maar tóch is het jammer dat niemand op je zit te wachten!

Ik hoor het graag! Zie bijage voor de email van Belsimpel.
Reputatie 7
Badge +7
Bedankt voor je bericht, hjnieuwenhuis. Hun reactie wijkt inderdaad af van wat mij bij staat. Ik zal daarom je vraag nog verder uitzoeken. Vind je het erg als ik hier volgende week bij je op terug kom?

Reageer