beantwoord

Verlengen abonnement van Telfort naar Robin?

• 29 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 212 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi,
19 dec 2019 loopt mijn Telfort mobiel abonnement af en ik kan nu reeds verlengen. Ik ben een beetje gaan rondkijken, omdat mijn familie in België woont en ik best baal dat bellen naar België niet vanuit mijn bundel gaat.. Nu zie ik dat Robin (KPN) een abonnement heeft (Robin mobile entree) voor 14,95€ pm, met 100 belminuten naar buitenland vanuit je bundel.. kan ik mijn mobiel abonnement tegen die tijd overzetten en van dezelfde Telfort combivoordelen (dubbele bundel en korting op thuis) als nu?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 augustus 2019, 10:10

Hoi @Valerie_vh, zoals nelly jacoba al zegt is Robin Mobile geen onderdeel van de KPN familie. Ze gebruiken het mobiele KPN netwerk voor hun abonnementen en dat is het. Het is een volledig apart en zelfstandig bedrijf, waardoor abonnementen daar niet te combineren zijn met Telfort CombiVoordeel, Telfort Compleet of KPN Compleet.
Als je naar Robin Mobile gaat telt het niet als verlengen, je stapt namelijk over naar een andere provider. Dat kan vanaf de einddatum van je huidige contract, maar de voordelen die je bij ons hebt zijn niet mee te nemen.
Bekijk reactie

6 reacties

Is dit een serieuze vraag, of maak je een grapje?
Een abo bij een andere KPN dochter mee laten tellen voor Telfort Combivoordeel?

Telfort combivoordeel

Edit: het is geen KPN dochter, ze maken gebruik van het KPN netwerk.
Zeker niet met de 'Telfort' voordelen en voorwaarden.

Een wel KPN dochter Simyo biedt wel compleet voordeel als je dit met KPN internet en tv combineert.
Vergelijkbaar met Telfort Compeet waarbij je KPN en Telfort combineert.

Edit
Het is wel wenselijk maar blijkbaar nog niet gereguleerd dat vanuit het thuisland bellen wel een ander tarief kent.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Valerie_vh, zoals nelly jacoba al zegt is Robin Mobile geen onderdeel van de KPN familie. Ze gebruiken het mobiele KPN netwerk voor hun abonnementen en dat is het. Het is een volledig apart en zelfstandig bedrijf, waardoor abonnementen daar niet te combineren zijn met Telfort CombiVoordeel, Telfort Compleet of KPN Compleet.
Als je naar Robin Mobile gaat telt het niet als verlengen, je stapt namelijk over naar een andere provider. Dat kan vanaf de einddatum van je huidige contract, maar de voordelen die je bij ons hebt zijn niet mee te nemen.
Reputatie 1
Hoi,
Dank voor alle reacties. Ik wist niet dat Robin losstond van KPN. Duidelijk dus dat het niet kan. Weet ik voorlopig even voldoende. Overstappen was ik eigenlijk niet van plan.
Reputatie 8
Badge +17
Hoi,
Dank voor alle reacties. Ik wist niet dat Robin losstond van KPN. Duidelijk dus dat het niet kan. Weet ik voorlopig even voldoende. Overstappen was ik eigenlijk niet van plan.

uh, wáárom vraag je dan om deze informatie?! 😏😫
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan @Valerie_vh, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer