beantwoord

Vaste telefoon lijnen kunnen mijn mobiel niet bellen.

• 18 april 2019
  • 22 reacties
  • 1282 keer bekeken

Afgelopen maandag 15/4 en gisteren 17/4 konden 2 verschillende personen mijn mobiele nummer niet bereiken vanaf een vaste lijn.

Nu heb ik zojuist mezelf gebeld vanaf een vaste lijn en kreeg gewoon verbinding.

Het kan een tijdelijk iets zijn geweest de check geeft geen bekende storingen. Wat ik dus vreemd vind twee verschillende dagen en vanaf 2 verschillende vaste nummers.

Ik heb verder de telefoon nog niet uitgezet omdat mobiel naar mobiel en van mijn mobiel naar vast wel werkt. Zover ik kan nagaan heb ik geen instellingen veranderd die dit kunnen veroorzaken.

*Data gecorrigeerd dank je JanD
icon

Beste antwoord door Galdor68 22 april 2019, 22:39

1 beller is al opgelost die toetste zelf het verkeerde nummer in.

Bekijk reactie

22 reacties

Hallo @Galdor68
Afgelopen maandag 15/3 en gisteren 17/3 konden 2 verschillende personen mijn mobiele nummer niet bereiken vanaf een vaste lijn.

Je bedoelt waarschijnlijk 15/4 en 17/4
Reputatie 8
Badge +11
Waren dat de enige twee, of de enige twee waarvan je het weet? Kun je het linken aan een provider voor vast, of gaat het om verschillende providers?
Het is een kwestie van vertrouwen, maar als je me via PB je nummer geeft wil ik het gerust proberen vanaf een vaste lijn. Ik voel me niet gepasseerd als je dat niet doet hoor.
Ik heb nog te weinig info voor een conclussie inderdaad de enige 2 waar ik het van weet, net wel iemand gebeld maar die is blijkbaar niet thuis of krijgt de melding dat ik niet bereikbaar ben tijdens het terugbellen. Je gedachtegang zit iets in zelf heb ik vast Telfort van de andere bellers kan ik niet met zekerheid zeggen. Behalve die kennis dan die ik mij wou laten bellen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb ook Telfort vast. Net mezelf even gebeld vanaf de vaste lijn naar (Telfort) mobiel. Dat werkt prima. Net als andersom overigens.
Update mijn schoonvader kreeg wel verbinding vanaf een vaste lijn bij Ziggo.
Wellicht iets tijdelijks.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Galdor, ik kan dit ook niet plaatsen. Maar zo te lezen werkt alles weer naar behoren, gelukkig maar. 🙂
Geen idee of het echt weer naar behoren werkt de tijd zal het moeten uitwijzen.
Reputatie 3
Geen idee of het met elkaar te maken kan hebben, maar de 17e is er op mijn Telfort mobiel een sms niet aangekomen. Verzender heeft KPN
Mijn probleem of beter gezegd het niet door anderen gebeld kunnen worden lijkt nog steeds te bestaan exact dezelfde persoon met een vaste lijn kon mij vandaag weer niet op mijn mobiel bereiken.

De overeenkomst tussen de eerder genoemde lijnen en die van mijn schoonvader is dat de 1e twee beiden via een eigen centrale gaan.
Reputatie 5
Badge +8
Ik verwacht niet dat wij dit ergens tegenhouden, eerder dat het aan de beller zelf ligt. Ik kan dit wel na laten kijken als je mij een privébericht stuurt met de nummers waar het om gaat, wat voor centrale dit precies is en welke provider ze hebben.
Kan het met de afbouw van isdn te maken hebben?
Het overige zou ik na moeten vragen ik heb op dit moment enkel de nummers die mij probeerden te bellen.
Ik probeer je al weken te bellen, rot lastig om jou te bereiken als je het nummer niet weet.😁😁😁😁😁😁

Effe een gebbetje.😍
Ik probeer je al weken te bellen, rot lastig om jou te bereiken als je het nummer niet weet.😁😁😁😁😁😁

Effe een gebbetje.😍

Bel maar als je roze nummer het doet 😜😜
Zal ik doen, maar wat is het nummer dan, iets met 1234567890 maar welke en welke volgorde dan.😁😁

Roze word het hier de 29/5 dan is de overschakeling van stoere kerel blauw, naar meisjes roze, niks mis mee.😋😋
Giro d' Italia 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️

Reputatie 5
Badge +8

😅
De andere had ik zelf zoals het er uit ziet het verkeerde nummer gegeven 😯😯😯🤐🤐🤐
Reputatie 5
Badge +8
Mag ik een brutaal zijn en jou een klein beetje uitlachen? 😎

Fijn dat het duidelijk is waar het aan lag. Je weet me anders te vinden.
Mag ik een brutaal zijn en jou een klein beetje uitlachen? 😎

Fijn dat het duidelijk is waar het aan lag. Je weet me anders te vinden.

Een beetje boel mag ook @Alex - Telfort ben allang blij dat ik weet wat het was.
😋😋🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
😋😋🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Zeg jij heet geen Alex 😥😉😁😜 toch??

Reageer