beantwoord

Uitschakelen melding "Dit mobiele nummer is op dit moment niet bereikbaar"

Onze telefooncentrale probeert mij of een collega te bellen. Als ik niet bereikbaar ben, dan word men collega gebeld. Alleen als mijn telefoon nu uitstaat en ik word gebeld dan krijgt de beller drie piepjes te horen en daarna de melding "Dit mobiele nummer is op dit moment niet bereikbaar". Helaas herkend onze telefooncentrale dit als een opgezet gesprek en gaat niet automatisch mijn collega bellen. Kan ik de piepjes + melding uitschakelen ?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 december 2018, 12:18

Hoi @jansinke. Welkom op het Forum. Als ik het goed begrijp wil je je mobiele telefoon doorschakelen naar het telefoonnummer van je collega op het moment dat je toestel uit staat. Heb ik dat goed begrepen? Het is niet mogelijk om de melding die je nu krijgt uit te schakelen.

Om door te schakelen als je toestel uit staat of geen bereik heeft, toets je de volgende code in: **62*telefoonnummer#beltoets. Dan moet het goed gaan. Anders ligt het probleem bij de telefooncentrale waarover je spreekt. Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Hoi @jansinke. Welkom op het Forum. Als ik het goed begrijp wil je je mobiele telefoon doorschakelen naar het telefoonnummer van je collega op het moment dat je toestel uit staat. Heb ik dat goed begrepen? Het is niet mogelijk om de melding die je nu krijgt uit te schakelen.

Om door te schakelen als je toestel uit staat of geen bereik heeft, toets je de volgende code in: **62*telefoonnummer#beltoets. Dan moet het goed gaan. Anders ligt het probleem bij de telefooncentrale waarover je spreekt. Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 3
Badge +6
Dag @jansinke. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Is het gelukt met behulp van de code bovenstaand? 🙂

Reageer