beantwoord

Toestel niet op voorraad bij verlenging

• 19 september 2019
  • 23 reacties
  • 453 keer bekeken

Het is nu 6 weken geleden dat ik mijn contract verlengd heb, maar heb nog steeds mijn nieuwe telefoon niet. Er wordt nog steeds aangegeven dat deze niet op voorraad is. Hoelang gaat dit nog duren? Ik heb 3 weken geleden ook al gebeld hierover en gevraagd of ik dan eventueel een andere kleur kan krijgen. Maar dit was allemaal maar lastig. Ik baal hier wel van.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 27 september 2019, 09:57

Oké top
Ik hou het in de gaten en anders hoor je het van me.

Groet Linda

Dag @Linnieb. Ik zie dat een van mijn collega's je gisteren heeft proberen te bellen, maar je niet heeft kunnen bereiken. Naar aanleiding daarvan heb je een sms'je gehad. Heb je dit in goede orde ontvangen? Verder zie ik dat je verlenging gisteren is geannuleerd, omdat de Samsung Galaxy S9 in roze niet meer leverbaar is. Je kunt nu dus opnieuw een bestelling plaatsen, eventueel met de zwarte variant. Je kunt ook verlengen via een externe dealer, zoals Belsimpel, of een KPN-winkel, zoals @n.steenstra al aangeeft.
Bekijk reactie

23 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Het is jammer dat je niet hebt verlengd via belsimpel.nl.
Dan had je je S9 binnen 24 tot 48 uur in huis gehad... 🙄
Zes weken is absurd...
Ja zeker absurd. En het stond ook niet aangegeven op hun site, kreeg ik pas achteraf melding over. Anders had ik inderdaad wel ergens anders verlengd😖
Reputatie 8
Badge +10
Ja zeker absurd. En het stond ook niet aangegeven op hun site, kreeg ik pas achteraf melding over. Anders had ik inderdaad wel ergens anders verlengd😖
Klopt, het toestel is 'op voorraad' totdat je op 'bestellen' hebt geklikt.
Treurig gewoon en riekt naar misleiding.
En ja, dat durf ik gewoon te zeggen.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @Linnieb. Van harte welkom hier. Wat leuk dat je hebt verlengd! Ik kan me wel voorstellen dat je erg baalt dat je je nieuwe toestel nog steeds niet hebt ontvangen. Ik kan zo ook niet achterhalen vanaf wanneer het toestel weer op voorraad is. Ik heb daarom een melding gemaakt bij onze Backoffice met het verzoek contact met je op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Ik verwacht dat zij binnen enkele werkdagen contact met je opnemen, maar ik ga het voor je in de gaten houden.
Top, dank je wel. Ik wacht het af.

Groet Linda
Reputatie 8
Badge +9
Geen probleem, @Linnieb. Ik verwacht dat er voor het einde van de week contact met je wordt opgenomen. Wil je een seintje geven als dit onverhoopt niet het geval is? Dan ga ik er voor je achteraan.
Oké top

Groet Linda
Grote kans dat jouw gekozen toestel inmiddels goedkoper is geworden!
Misschien is het voordeliger om via een andere verkoper je Telfort abonnement te verlengen met toestel.
Dan heb je hem waarschijnlijk goedkoper en sneller 🙂
Misschien is je telefoon wel op voorraad bij een KPN winkel zou er gewoon eens binnen stappen.
Loop je waarschijnlijk met je telefoon weer naar buiten!
Bedankt voor de tip 👍🏽
Reputatie 8
Badge +9
Oké top

Groet Linda

Dag @Linnieb. Ik zie dat een van mijn collega's je gisteren heeft proberen te bellen, maar je niet heeft kunnen bereiken. Naar aanleiding daarvan heb je een sms'je gehad. Heb je dit in goede orde ontvangen? Verder zie ik dat je verlenging gisteren is geannuleerd, omdat de Samsung Galaxy S9 in roze niet meer leverbaar is. Je kunt nu dus opnieuw een bestelling plaatsen, eventueel met de zwarte variant. Je kunt ook verlengen via een externe dealer, zoals Belsimpel, of een KPN-winkel, zoals @n.steenstra al aangeeft.
Ja klopt. Maar als het goed is heeft zij ook verlengd met de zwarte telefoon. Zou je dit nog voor mij na kunnen kijken? Want ik heb hier geen mail van gehad, wel van de annulering.

Groet linda
@Linnieb
toestel wat jij wilt is door een fout van Telfort 480€in de verlengshop terwijl dit 432€ moet zijn!(kijk maar bij KPN)
snel annuleren of niet bestellen via de verlengshop als die nog niet voor je besteld is!
wacht tot ze de prijs aangepast hebben
Zie mijn Topic hierover https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/toestelprijzen-in-telfort-shop-bij-verlenging-hoger-dan-bij-kpn-shop-84324
In de winkel van KPN kun je beter langsgaan anders kost het je 48€ is mij ook gebeurd jammer genoeg!
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/van-sim-only-naar-abonnement-met-toestel.htm
klik op de knop kies hier een toestel en kijk zelf maar 480€ voor de Samsung S9

https://mobielshop.kpn.com/mobiel/samsung/galaxy-s9/zwart-64gb/15-gb-en-onbeperkt-bellen-sms/2-jaar
432€ voor de Samsung S9

Het lijkt wel of ze expres klanten van Telfort teveel laten betalen want dit is al een tijd bekend!
Misschien willen ze dat iedereen overstapt naar het duurdere KPN abonnement ofzo.
Reputatie 8
Badge +9
Ja klopt. Maar als het goed is heeft zij ook verlengd met de zwarte telefoon. Zou je dit nog voor mij na kunnen kijken? Want ik heb hier geen mail van gehad, wel van de annulering.

Groet linda

Hallo @Linnieb. Klopt helemaal! Gisteren is er opnieuw verlengd met de Samsung Galaxy S9 Zwart. Als het goed is heb je daar inmiddels een bevestiging van gehad per e-mail. Klopt dat? 🙂
@Linnieb Hopelijk laten ze je niet teveel betalen!
Gelukkig kun je hem anders nog annuleren.
Neem dan het pakket niet aan van de postbode als ze hem al verstuurd hebben!
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bestelling-telfort-mobiel-annuleren.htm
Verlengen van je Telfort abonnement kan ook in de KPN winkel en dan krijg je wel de juiste prijs 🙂
Natasja, je collega had dus niet opnieuw verlengd, dit hebben we zelf maar weer gedaan. Beetje jammer, want anders zouden we hem gisteren al hebben en nu wordt dit morgen.

Groet Linda
@Linnieb Jij bent echt een trouwe klant zeg.
Hoeveel moeite jij al niet hebt moeten doen.
En dan betaal je ook nog eens 480€ (of 20€/maand) voor je zwarte Samsung S9 i.p.v. de 432€ (of 18€/maand) wat de correcte Telfort/KPN prijs.
Of heb je Telfort abonnement nu via de winkel (KPN) voor de goede lagere prijs verlengt?
De foute prijs is online immers nog niet gecorrigeerd in de Telfort verlengshop!
Ja echt balen hoor. Een leer voor de volgende keer 😉
@Natasja - Telfort Kun jij niet regelen dat @Linnieb het prijsverschil van 48€ gecrediteerd krijgt 🙂
Eeindelijk, na heel veel gedoe, hebben we de zwarte samsung s9, afgelopen zondag ontvangen. Heel erg teleurstellend dat dit zolang heeft moeten duren😞
Reputatie 8
Badge +9
Natasja, je collega had dus niet opnieuw verlengd, dit hebben we zelf maar weer gedaan. Beetje jammer, want anders zouden we hem gisteren al hebben en nu wordt dit morgen.

Groet Linda

Dat had ik niet gezien, @Linnieb. Dat is wel frustrerend. Zeker als de verlenging wel opnieuw voor je zou worden gedaan. Ik ben in ieder geval blij te lezen dat je eindelijk je nieuwe toestel hebt ontvangen.
Vergelijkbaar verhaal; https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/toestel-bij-verlenging-niet-op-voorraad-84550

Reageer