beantwoord

Toestel niet op voorraad

• 11 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten maar daarna kreeg ik pas te horen dat de telefoon niet op voorraad is. Hoelang gaat dit nog duren? Op dit moment kan ik niet bellen omdat mn speaker kapot is.

Mvg,
Jerney
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 11 oktober 2019, 20:58

Dag @Jerney2. Van harte welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je baalt dat het door jou gekozen toestel niet op voorraad is. Ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat dit vanaf 18 oktober weer leverbaar is. Als je daar niet op wilt wachten, dan kun je ervoor kiezen om je bestelling te annuleren. Vervolgens zou je kunnen verlengen met een ander toestel of bijvoorbeeld via een externe dealer.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Jerney2. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het zo duidelijk is. Mochten er nog wel onduidelijkheden zijn, laat het dan gerust weten. 

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Jerney2. Van harte welkom hier. Ik kan me voorstellen dat je baalt dat het door jou gekozen toestel niet op voorraad is. Ik heb het direct voor je nagekeken en ik zie dat dit vanaf 18 oktober weer leverbaar is. Als je daar niet op wilt wachten, dan kun je ervoor kiezen om je bestelling te annuleren. Vervolgens zou je kunnen verlengen met een ander toestel of bijvoorbeeld via een externe dealer.

Reageer