beantwoord

Toestel afgekocht via Ideal op 30-11, staat nu ook weer op factuur voor december om afgeschreven te worden

Ik heb op 30-11 mijn toestel afgekocht. Hiervoor heb ik een Ideal link ontvangen. Er is via Ideal betaald en het bedrag is ook afgeschreven.
Nu zie ik echter op de factuur van december, dat het bedrag nogmaals afgeschreven wordt.
Dat lijkt me niet de bedoeling. Vraag is dan ook om op de factuur van december het bedrag van 131,13 in mindering te brengen, aangezien dit al betaald is.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 december 2018, 15:14

Hoi Mrgj, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je het toestel hebt afgekocht, echter deze is nog een keer gefactureerd. Het lijkt inderdaad zoals jimny aangeeft dat dit elkaar gekruist heeft. Wat ik nu gedaan heb, ik heb een melding gemaakt bij mijn collega's van de Back Office. Zij gaan dit verder uitzoeken en zullen je nog contact over de verdere afhandeling.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het lijkt erop dat de betaling en de factuur er elkaar gekruist heeft, zet in je forum profiel je klantnummer en mobiel nummer zodat webcare weet wie je bent als men aan je topic toe is
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mrgj, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je het toestel hebt afgekocht, echter deze is nog een keer gefactureerd. Het lijkt inderdaad zoals jimny aangeeft dat dit elkaar gekruist heeft. Wat ik nu gedaan heb, ik heb een melding gemaakt bij mijn collega's van de Back Office. Zij gaan dit verder uitzoeken en zullen je nog contact over de verdere afhandeling.

Reageer