beantwoord

Toegezegd dat ik eerder mocht verlengen

• 3 januari 2018
  • 12 reacties
  • 215 keer bekeken

Waaromom word ik als trouwen klant steeds voorgelogen by klanten service. Ik heb nu al 20 verschillende versies gehoort. Ivb met verlenging. Zelfs nadat ik een toezegging had gehad. Bleek dat ook weer niet waar. Inmiddels een klacht ingediend maar of dat zin heeft?

Admin: gebruikersnaam veranderd i.v.m. privacy.
Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 3 januari 2018, 18:00

Hoi Watervalblauw, welkom op het forum en ik heb je gebruikersnaam aangepast. Ook heb ik direct gekeken op je 06-nummer wat er gaande is. Ik lees dat het erom gaat dat je eerder wilt verlengen dan dat mogelijk is, klopt dat?
Op dit moment mag je 4 maanden van tevoren vroegtijdig verlengen. Je toestel ontvang je dan al wel, maar het nieuwe abonnement gaat in wanneer je oude abonnement is afgelopen.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Watervalblauw, welkom op het forum en ik heb je gebruikersnaam aangepast. Ook heb ik direct gekeken op je 06-nummer wat er gaande is. Ik lees dat het erom gaat dat je eerder wilt verlengen dan dat mogelijk is, klopt dat?
Op dit moment mag je 4 maanden van tevoren vroegtijdig verlengen. Je toestel ontvang je dan al wel, maar het nieuwe abonnement gaat in wanneer je oude abonnement is afgelopen.
Nou ik kryg weer het zelfde zakelijke antwoord te horen. En daar zit het probleem. Ik heb van verschillende medewerkers van klantenservice gehoord dat ik al voor 6 maanden kon verlengen na over leg met leidinggevende. Ik ben zelfs terug gebeld door een klantenservice medewerker die zei dat ik kon verlengen voor 6 maanden. Omdat ik een kapote telefoon heb betekent dat telfort my niet serieus neemt. Ik zal dan ook myn contract niet meer verlengen en ga naar een provider die zyn klant wel serieus neemt. Wel bedankt voor u antwoord.
Reputatie 8
Badge +17
Waarom kijk je niet gewoon op de website:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verlengen-mobiel-abonnement.htm

daar staat gewoon de informatie die je nodig hebt.

Verlengen is mogelijk vanaf 4 maanden voor einde contract

en dat is precies wat Cindy aangeeft.

Je kunt ook een los toestel kopen als je toestel nu defect blijkt.

verlengen vóór de standaard van 4 maanden is niet mogelijk; de klantenservice heeft zich in deze vergist. Vroeger was het wél 6 maanden, maar nu niet meer.
Het is natuurlijk heel vervelend dat je toestel stuk is maar bij het afsluiten van het abonnement er niet aan gedacht om eventueel een verzekering voor het toestel af te sluiten? Of bij je verzekeraar voor je inboedel geinformeerd? Ik doe dit ook nooit bij wijze van bezuiniging maar mocht er iets gebeuren weet ik ook dat ik dan zelf voor de kosten moet opdraaien.

Ps wat is er eigenlijk kapot?
Hallo bedankt voor je reactie. Maar ik vind dat telfort moet nakomen wat my is toe gezegt
Als er inderdaad aan jou persoonlijk is bevestigd dat je toch eerder kan verlengen bij wijze van uitzondering ben ik het helemaal met je eens, maar dan had dit meteen moeten worden geregeld. Je hebt gewoon pech gehad dat je te maken hebt gehad met medewerkers die niet goed op de hoogte waren en dat is zeker niet goed.

Voor de rest kloppen alle antwoorden zoals door Cindy en Kees-jan gegeven.
Hier nog een overzicht per provider wanneer je kan verlengen. 4 maanden is nu gebruikelijk.
https://www.belsimpel.nl/klantenservice/verlengen-overstappen/verlenghulp
Reputatie 8
Badge +17
Hallo bedankt voor je reactie. Maar ik vind dat telfort moet nakomen wat my is toe gezegt heb je dat in een mail of schriftelijk?
Anders wordt het wel moeilijk.
Hallo nee helaas niet maar ik heb hier vele malen over gebeld. Dus er moeten toch aantekeningen zyn gemaakt. Ik ben zelfs een keer terug gebeld door een klantenservice medewerker. Die zy dat ze naar overleg met haar leiding. Dat ik kon verlengen voor zes maanden. En zei hier een aantekening zou maken. Zodat ik niet weer hele verhaal moest uit leggen. Als je als klant al niet meer kunt vertrouwen op de klantenservice. Is dat heel erg. Want by andere bedrijven. Word wel alles in de computer gezet wat er is besproken. Als telfort dat niet doe maar wel zeg .wat moet ik daarover nog zeggen dat is klanten niet serieus nemen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi @Watervalblauw ik heb je net een privébericht gestuurd op dit account en ook op je nieuw aangemaakte account over de huisregels van het forum en waarom ik je andere topics heb verwijderd. Heb je die gezien?
Hallo ik heb je privé bericht gelezen .en begryp nu wel dat. Jullie dus niks doen .en ik als klant weg wordt gezet. Ik zal dan ook geen berichten meer plaatsen maar myn wenden tot de geschillen commissie. In zaken communicatie van telfort aan het licht te brengen
Hoi @Watervalblauw ik heb je net een privébericht gestuurd op dit account en ook op je nieuw aangemaakte account over de huisregels van het forum en waarom ik je andere topics heb verwijderd. Heb je die gezien?
Reputatie 6
Badge +7
Ik kan je teleurstelling begrijpen. Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je eerder mag verlengen dan de maanden die daar nu voor staan.

Reageer