Telfort app voor Windows Phone 8.1

  • 11 september 2014
  • 29 reacties
  • 2141 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Wanneer zou er een Telfort app kunnen komen voor de nieuwe windows phone 8.1 (lumia 630)

29 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Overigens ben ik overgegaan naar dit toestel ivm netwerkproblemen wie maar niet opgelost werden! en bij dit toestel lijkt het in ieder geval een stuk beter dan mijn Android toestel wat ik had.
Reputatie 1
wij hebben ook een windows telefoon, en zijn ook klant van telfort dus helaas kunnen wij niet en itonline app te downloaden en voor de app belstatus moet je betalen als je windows telefoon heb terwijl de apps voor apple en android gratis zijn ..een vreemde zaak dat als je andere systeem dat je moet betallen terwijl de andere systemen gratis zijn..
Reputatie 1
Badge +1
Zou ook wel gebaat zijn bij een Telfort online tv app voor WP 8.1
Reputatie 1
Realistisch of niet, de reclameboodschap draagt een heel ander beeld uit.
En ja, een klant mag wel degelijk verwachten dat zijn apparaten wordt ondersteund,
tenzij anders wordt aangegeven.
En dat is het juist niet.
Het moet heden ten dage niet nodig zijn om eerst een diepgaand onderzoek te moeten doen.
Dergelijke zaken behoren gewoon op de FrontPage te staan en dat staat er niet.
Toen wij het abonnement aangingen met TF werd dit ook niet benoemd maar
hadden we wel te kennen gegeven dat we
gebruik maken van ( mobiel ) Windows apparatuur.
Anno 2015/2016 mag je een bepaalde ondersteuning inmiddels wel verwachten.
Zeker bij een bedrijf die dergelijke diensten aanbied.

Het lijkt mij niet in de lijn der bedoelingen dat ik al mijn apparatuur moet gaan vervangen omdat Telfort weigert om een bepaalde dienst te leveren.
Ik benoem weigeren omdat het technisch weldegelijk mogelijk is om een applicatie te ( laten ) schrijven maar men dit om financiële redenen achterwege laat.
Maar wel deze consumenten ondertussen voor deze dienst laten betalen, immers deze consument heeft wel meebetaalt aan de ontwikkelingskosten en de daarbij behorende onderhoud van dergelijke applicaties waar zij geen gebruik van kunnen maken.
Badge
Dag Ladybug, het is te begrijpen dat je hier van baalt. Het is echter niet de bedoeling om frustraties af te reageren op andere gebruikers. In onze huisregels staat dat je anderen met respect dient te behandelen.

Daarnaast klopt het eigenlijk ook wat Friesian zegt. We willen je niet buitensluiten maar het kosten inderdaad een hoop geld om zo'n app te ontwikkelen en uit te rollen. Wellicht gaan we dit in de toekomst wel doen maar voorlopig staat dit niet op de planning.


Beste Christy,
Jammer dat je er mij van beticht niet respectvol naar Friesian te hebben gereageerd. Ik vind dat je daarmee voorbij gaat aan de toon en de inhoud van de reacties van Friesian aan mij. Zoals dat ik dan maar veel windows moet gaan lappen en de in mijn ogen paternalistische houding van Friesian waarbij voorbij gegaan wordt aan de inhoud van mijn standpunt in reactie op topics van een jaar geleden waar Telfort kennelijk niet op heeft gereageerd. Hier wil ik het wat Friesian betreft verder bij laten. Misschien dat je hem/haar op zijn/haar niet correcte gedrag kunt aanspreken.

Wat betreft je uitleg waarom Telfort geen WP apps heeft, vind ik ook dat je voorbij gaat aan het gegeven dat Telfort WEL de WP levert bij abonnementen en die telefoons ook verkoopt. Dan vind ik dat er OF geen WP geleverd moeten worden door Telfort, OF dat Telfort WP app's moet leveren gelijk aan de Android en iOS apps. Redelijk toch? Gelijke monniken, gelijke kappen en gelijke rechten voor alle abonnees/ klanten.
Badge +2
Dat laatste Is te kort door de bocht; jij neemt immers geen expliciete dienst af die specifiek aan geeft dat het voor Windows 8.1 bedoeld Is, noch wordt er ergens aangegeven dat jij bij de dienst expliciet betaalt voor ondersteuning of ontwikkeling van een App voor Windows 8 (noch 8.1). Gezien het marktaandeel van Windows 8 en het feit dat heel veel diensten en partijen geen ontwikkeling / apps voor Windows Phone bieden is het helaas, door jouw keuze voor Windows Phone, absoluut wel je eigen taak om na te gaan of Telfort ook een Windows Phone App biedt. Dit des te meer, omdat jij het schijnbaar zeer belangrijk vind, lang niet elke consument dit belangrijk vindt en binnen de groep Windows Phone gebruikers ongetwijfeld ook niet iedereen het belangrijk vindt. Als het dus voor jou wel belangrijk (laat staan zeg cruciaal) is, is het aan jou om specifiek te achterhalen of en hoe je achterhaalt of het wel of niet kan.

Wellicht komt het bij Windows 10 wel. Als dat voor jou cruciaal is, check dan ten tijde van een evt aanschaf van een Windows 10 toestel vooral eerst of dat het geval is, voordat je achteraf gaat klagen dat je toch wel had mogen aannemen dat... Geen enkele aanbieder gaat namelijk tot in detail bij reclame boodschappen alle mogelijke uitzonderingen etc vermelden.

Fijne jaarwisseling vast!
@Christie
Jij hoeft me op die 1e reactie niet aan te spreken, ik zal een stukkie mise en place uitvoeren als je het niet erg vind van het paerdjuh.:?
@Ladybug
Mijn 1e reactie was een ludieke reactie, aangesloten op de regel van... misschien dat het hier werkt..:? Let op de niet onbelangrijke smiley om aan te geven.....ik heb daarover mijn twijfels....
Je kent toch het volgende...

Gedeelde smart is halve smart, gedeelde vreugde is dubbele vreugde.
Die ludieke reactie heeft alles daarmee te maken...

In je 1e reactie schreef je - wij de windows phone gebruikers -
2e reactie - ik als WP gebruiker.

Volgens mij levert Telfort ook de Nokia 215 bij abbos, Symbian.
Begrijp je het dilemma...?
Zoals gezegd geloof ik niet dat het gaat over rechten(/monniken/kappen).
Lees mijn reacties eens allemaal door, schijnbaar is dat niet gebeurt.
Met het oog op gelijke rechten en niet mogen buitensluiten van klanten, lijkt het nu toch de HOOGSTE tijd geworden om voor WP App's te zorgen die net zoals voor Androïd en iOS, gratis dienen te zijn met dezelfde mogelijkheden!

Dat je het zo ervaart is jammer.
Ennuh ik ben een man, staat zelfs in mijn profiel...

Houdoe beiden..
Reputatie 1
Is dat zo?

Nog even, maar dan in het jip en janneke's
Ik betaal voor een dienst, internet/tv/telefonie waarbij ik interactieve tv op smartphone en tablet zou moeten krijgen.
Internet/tv en telefonie werkt naar volle tevredenheid alleen geen tv op mijn smartdevices.
Er wordt in de overeenkomst tussen TF en de gebruiker niet gesproken over bepaalde voorwaarden waar de consument aan moet voldoen qua besturingssysteem.

De contractuele verplichtingen cq dienstverlening van TF heeft niets te maken met marktaandeel.
Het had anders geweest als TF direct en vooraf had vermeld dat Windowsdevices niet worden ondersteund.
Dit terwijl er tijdens de effectuering van het contract wel te kennen is gegeven dat het hier in dit specifiek geval om windowsdevices ging,
maar dat was verder geen probleem en werden gewoon ondersteund.
Twee jaar na dato nog niets.

Voor wat de geldstromen betreft, het geld wat geïncasseerd wordt van de leden wordt ( als het een weldenkend bedrijf is ) ook gebruikt voor o.a. onderhoud en ontwikkeling en ja dat is ook uw ( van uitgaande dat u een TF abonnee bent ) en mijn geld.
Badge +2
Ik geloof dat Michael in het andere topic al een inhoudelijke Telfort reactie heeft gegeven maar als geïnteresseerd individu alsnog een reactie;
- Heb jij de algemene voorwaarden van Telfort doorgelezen om na te spitten of er een vermelding wordt gemaakt van beperkingen aan devices die ondersteund worden? Kan me namelijk niet voorstellen dat dat er niet in staat
- Dat abonnementsgeld voor ontwikkeling van eea wordt gebruikt mag ik ten zeerste hopen; hoe en waaraan dat mag je als abonnee helaas niet zelf invullen dus kan je er helaas ook geen rechten aan ontlenen noch een 'claim' indienen om je recht op te eisen. Telfort beslist immers zelf waar ze in investeren...
@Christy.
Schreef weer je naam fout, tiswa...:)
Reputatie 1
AV staat er wederom los van.
Het is een dienst die afgenomen wordt, wordt de betaalde dienst niet geleverd dan is de dienstverlener in gebreke.

Uw mening hieromtrent laat mij koud en doe met u ook geen zaken voor wat betreft het dispuut die ik heb met TF.
De inhoud spreek voor zich neem ik aan.
Reputatie 8
Badge +10
[...]
Ik betaal voor een dienst, internet/tv/telefonie...


Exact..!
En die drie diensten worden probleemloos aangeleverd door Telfort.


...waarbij ik interactieve tv op smartphone en tablet zou moeten krijgen.[/b]


Zou moeten krijgen... inderdaad.
Maar iTV-online (dus via PC, tablet of smartphone) is een aanvullende dienst waaraan geen rechten kunnen worden ontleend omdat dit geen onderdeel is van de overeenkomst.
Badge +2
[...]
Ik betaal voor een dienst, internet/tv/telefonie...


Exact..!
En die drie diensten worden probleemloos aangeleverd door Telfort.


...waarbij ik interactieve tv op smartphone en tablet zou moeten krijgen.[/b]


Zou moeten krijgen... inderdaad.
Maar iTV-online (dus via PC, tablet of smartphone) is een aanvullende dienst waaraan geen rechten kunnen worden ontleend omdat dit geen onderdeel is van de overeenkomst.


Nou, an sich wel, ware het niet dat men zich dan wel enkel kan wenden tot de algemene voorwaarden / leveringsvoorwaarden, waar je als klant absoluut wel mee te maken hebt, want door het afnemen van de dienst ga je impliciet akkoord met de algemene voorwaarden. Als daar dus in staat; 'iTV online' werkt niet op alle typen apparaten, dan ga je daar impliciet mee akkoord en kan je dus achteraf kraaien zoveel als je wilt maar heb je geen poot om op te staan...
Badge
@Christie
Jij hoeft me op die 1e reactie niet aan te spreken, ik zal een stukkie mise en place uitvoeren als je het niet erg vind van het paerdjuh.:?
@Ladybug
Mijn 1e reactie was een ludieke reactie, aangesloten op de regel van... misschien dat het hier werkt..:? Let op de niet onbelangrijke smiley om aan te geven.....ik heb daarover mijn twijfels....
Je kent toch het volgende...

Gedeelde smart is halve smart, gedeelde vreugde is dubbele vreugde.




Die ludieke reactie heeft alles daarmee te maken...

In je 1e reactie schreef je - wij de windows phone gebruikers -
2e reactie - ik als WP gebruiker.

Volgens mij levert Telfort ook de Nokia 215 bij abbos, Symbian.
Begrijp je het dilemma...?
Zoals gezegd geloof ik niet dat het gaat over rechten(/monniken/kappen).
Lees mijn reacties eens allemaal door, schijnbaar is dat niet gebeurt.
Met het oog op gelijke rechten en niet mogen buitensluiten van klanten, lijkt het nu toch de HOOGSTE tijd geworden om voor WP App's te zorgen die net zoals voor Androïd en iOS, gratis dienen te zijn met dezelfde mogelijkheden!

Dat je het zo ervaart is jammer.
Ennuh ik ben een man, staat zelfs in mijn profiel...

Houdoe beiden..


....waarvan acte..... De 1 zijn humor is die van de ander niet......vooral wanneer je elkaar niet kent moet je daar voorzichtig mee zijn.
Badge
Nou Telfort

, ......na een jaar nog geen reactie gegeven? Wij, de Windows Phone gebruikers zijn toch ook jullie klanten aan wie jullie nota bene Windows Phones leveren!!!! Met het oog op gelijke rechten en niet mogen buitensluiten van klanten, lijkt het nu toch de HOOGSTE tijd geworden om voor WP App's te zorgen die net zoals voor Androïd en iOS, gratis dienen te zijn met dezelfde mogelijkheden!

Hopelijk gaat dit niet nog een jaar duren........

....waarvan acte..... De 1 zijn humor is die van de ander niet......vooral wanneer je elkaar niet kent moet je daar voorzichtig mee zijn.

Dit is een andere discussie, beste Ladybug, zullen we het beiden daarbij laten...?:8
Het belangrijkste is nu verklaard in een voor jou kort tijdbestek evenals voor andere WP gebruikers die dit mogelijk zullen lezen.

Prettige voortzetting van de avond.
Friesian
Volgens mij wordt je als klant niet buitengesloten alleen maar omdat je een WP hebt. Je kunt toch en bellen en sms-en en data gebruiken bij de juiste bundels. Dat je het liever anders zou zien en ook een werkende app wilt dat begrijp ik. maar mijn telfort werkt wel nietwaar? Kleine pleister op de wond - Telfort is niet de enige provider waar dit speelt...
Bij een andere provider waar ik klant was speelt de discussie ook - Tele2 - daar had ik een voorstel gedaan, misschien dat het hier werkt:?.
Wanneer je met een lotgenoot alle windows gaat reinigen/zemen bij Telfort en overal een bord laat zien met de tekst.. Wij hebben iets gedaan voor jullie windows nu jullie nog voor onze Windows. 🆒
Je bent echt niet de enige dus....er zijn meer providers waar ik dit gemis lees.

Suuk 6,
Friesian
Badge
??????........Heb je mijn toppic wel GOED gelezen??? Ik denk het niet of je hebt het NIET begrepen. Ik ga het niet nog eens uitleggen. Met "andere providers" heb ik NIETS te maken. En omdat ik als WP gebruiker GEEN MINDERE klant ben als een Android of iOS gebruiker, weet ik zeker dat ik hier een TERECHT punt heb!

**Wij, de Windows Phone gebruikers


Heb jij wel goed gelezen? zonder te schreeuwen leest het voor medeforummers prettiger.

Volgens mij wordt je als klant niet buitengesloten alleen maar omdat je een WP hebt. Je kunt toch en bellen en sms-en en data gebruiken bij de juiste bundels. Dat je het liever anders zou zien en ook een werkende app wilt dat begrijp ik. maar mijn telfort werkt wel nietwaar?

Dat je een mindere klant zou zijn dan een Android of IOS gebruiker vindt ik te ver gaan om dan te denken dat Telfort dit wel zou moeten doen om die reden.

Ik geloof niet zozeer dat het om rechten gaat maar eerder om het kostenplaatje, wie weet wat de toekomst brengt.
Het is echt niet zo dat een app zomaar eventjes uit de losse pols gemaakt wordt.

Ennuh...ik ben ik en jij bent 'wij' ?:?🆒
Voor de duidelijkheid..**bij andere providers zijn òòk windows phone gebruikers, maar dat wist je al verwacht ik (als jij - wij - bent:8).

Ik heb je topic gelezen......beste Ladybug
Ik denk het niet of je hebt het NIET begrepen.

Dit is een veronderstelling van jou...
Badge
Weet je Frieslan. Dat ik woorden met hoofdletters schrijf is om het te onderstrepen en niet zoals jij het uitlegt om te schreeuwen want dat heb ik niet nodig.
Je begrijpt het nog steeds niet: Je weet dat een app toegang geeft tot een bepaalde service? Je weet ook dat Telfort Windows Phones levert bij abonnementen? Je weet ook dat je via een app tv kan kijken op je smartphone als je bij Telfort tv afneemt? Je weet ook dat je via een app inzage kunt hebben in je verbruik etc?
Waarom blijf je dan zeggen dat een Windows Phone gebruiker tevreden moet zijn met bellen/sms/internet? Want DAAR gaat het toch niet om!!!!!
Je hebt het recht op je eigen mening maar om nu zonder toegevoegde reden mijn standpunt, en dat van anderen in het forum waardoor het inderdaad een "wij" is, te willen ontkrachten met de toevoeging dat ik/ wij toch kunnen bellen /sms/internetten en dat een app maken geld kost, sla je helemaal de plank mis als het om de essentie van mijn/windows phone gebruikers mening gaat en dat is achterstelling/buitensluiten van Telfort van faciliteiten door Telfort. En dus onterecht daar Telfort ook Windows Phones levert.
Wanneer je het nu nog niet begrijpt wil je dan zo goed zijn om het hierbij te laten? Misschien dat je dan zelf heel veel windows kunt gaan lappen zodat je misschien tot inzicht komt i.p.v. de discussie onterecht te vervuilen en de aandacht te verleggen naar zaken waar het hier helemaal niet over gaat.

Weet je Ladybug, volgens mij maak je een kleine tiepvaut in de eerste 3 woorden. Is niet errug hoor:)

Dat ik woorden met hoofdletters schrijf is om het te onderstrepen en niet zoals jij het uitlegt om te schreeuwen want dat heb ik niet nodig.

Zo doe ik dat. tjaa, ieder zijn stijl.:)

Je kunt toch en bellen en sms-en en data gebruiken bij de juiste bundels.

Waarom blijf je dan zeggen dat een Windows Phone gebruiker tevreden moet zijn met bellen/sms/internet? Want DAAR gaat het toch niet om!!!!!

Idd, daar gaat het niet om, ik heb dat zelfs niet beweert. Dus leg me geen woorden in de mond..
Niemand beweert, ik ook niet dat het moet...en hoezo blijf ik dat zeggen.

Je weet ook dat Telfort Windows Phones levert bij abonnementen?

Dit is maar 1/3 van het aanbod qua systeem.Vergelijk eens het aantal IOS, Android en Windows Phone.


Telfort mobiel bestaat uit...
Prepaid
Sim only
Telefoon + abonnement

Hoeveel mensen denk je dat er zijn die een losse telefoon aanschaffen en bij Telfort een prepaid sim only en/of een sim only?
Nogmaals dat je graag een app hebt die werkt, in jouw voorbeeld voor WP, begrijp ik.
Eigenlijk is de app te zien als een gebaar van de provider.

Je hebt het recht op je eigen mening maar om nu zonder toegevoegde reden mijn standpunt, en dat van anderen in het forum waardoor het inderdaad een "wij" is, te willen ontkrachten met de toevoeging dat ik/ wij toch kunnen bellen /sms/internetten en dat een app maken geld kost, sla je helemaal de plank mis als het om de essentie van mijn/windows phone gebruikers mening gaat en dat is achterstelling/buitensluiten van Telfort van faciliteiten door Telfort. En dus onterecht daar Telfort ook Windows Phones levert.

Ik geloof niet zozeer dat het om rechten gaat maar eerder om het kostenplaatje, wie weet wat de toekomst brengt.


Stel iemand biedt aan om een app te maken waarmee je het verbruik kunt monitoren bij een WP.
Er gaat echt heel wat aan vooraf en tijdens het ontwikkelen van een dergelijke app, daar zijn kosten mee gemoeid.
Wat zou je daarmee opschieten als een provider geen ondersteuning biedt?

Wie weet wat in het verschiet ligt..
1] Er kunnen meer WP worden verkocht.
2] Dit kan ten koste gaan van de andere systemen.
Dus wie weet of die app komt er ook voor de WP, feit is dat Telfort, en dus iedere andere provider in de mobiele sector, telefoons kunnen leveren.

Dat we verschillende meningen hebben mag, maar daarom is het nog geen topicvervuiling.

Lees ook maar eens....om je een beeld te geven.
http://www.nu.nl/mobiel/4176829/populariteit-windows-smartphones-zal-komende-jaren-niet-veel-stijgen.html


Nou Telfort

, ......na een jaar nog geen reactie gegeven?

Friesian (horse), een klant van Telfort,
Reputatie 1
Zij is niet de enige..........dus haar woordkeuze wij is wel gepast.

WP is al een paar jaar op de markt en nog steeds is er geen app voor ontwikkeld voor online TV
Dit in tegenstelling van wat de reclame nog steeds suggereert....immer overal tv op tablet en smartphone.
Er wordt niet gesproken van dat bepaalde platformen zijn uitgesloten.
Deze reclame is op zijn zachts gezegd misleidend, immers er wordt iets verkondigt maar niet waar gemaakt.
Ik vind het ook basaal dat een innovatief bedrijf zoals telfort nog steeds geen app heeft ( laten ) ontwikkelen voor het WP platform.
In een oudere topic is terug te lezen dat dit een valid argument was en dat er intern navraag zou worden gedaan.
Maar tot op heden is er nog niets vernomen dat er een dergelijk iets in ontwikkeling is genomen.

Misschien zou het handiger zijn om het eea voor wat de ontwikkelingen betreft op de FrontPage te melden en op uw sociaal media of een eventuele aanpassing van uw reclame.
Dit om verdere misstanden of misverstanden te voorkomen.
Immers men verwacht en betaald voor een bepaalde dienst die niet geleverd wordt of kan worden.
Badge +2
Zonder al te veel uitzoek werk had je voor afsluiten van het abonnement via bijvoorbeeld de verkoop afdeling na kunnen gaan dat de ondersteuning voor Windows Phone heel beperkt is.

Vorig jaar was er wellicht nog minder goed duidelijk welk percentage Telfort abonnees een Windows Phone heeft en of het dus de moeite waard zou zijn om een App voor Windows Phone te ontwikkelen, inmiddels is zeer duidelijk dat dit percentage zeer klein is.

Wellicht dat deze afweging bij Windows 10 weer anders is, ik hoop het voor jullie.
Beste Softcoregebruiker.
De
Omdat je Ladybug haar woord er ook bij betrekt.... die sprong van wij naar ik..
En ik is bij mijn weten 1 persoon, zij/hij (of het lieveheersbeestje) dus..:)

De TS vraagt wanneer een Telfort app er komt voor WP 8.1. (Nokia 630)

Het systeem van WP werkt verschillend t.o.v. Android en Apple.
Om een dergelijke app te ontwikkelen en draaiend te houden daar zijn kosten mee gemoeid.
Je hebt de link denk ik ook gezien v.w.b. marktaandeel. De markt is grillig, kijk maar naar de huizenmarkt en wat er gebeurt is met bouwbedrijven.
Zou er een klant zijn zoals ik al schreef die een dergelijke app maakt maar er is geen ondersteuning van de provider. Dan loop je vast bij problemen omdat je bij een probleem niet terecht kunt bij de provider, niet telefonisch..niet via dit forum.

En wat betreft windows for windows.... hoe je van 1 en hetzelfde gesproken woord 2 totaal verschillende betekenissen krijgt is ook een vorm van een klein stukje humor in het voor de rest met serieuse gemeende, nietwaar?

Er zijn bij mij geen spijkers op laag water in mijn reacties te vinden, die kwamen van iemand anders.
En die woorden waren allerminst terecht of prettig geformuleerd.

Maar de basis is en blijft nog steeds het kostenplaatje.
Hoezeer ik het anderen, Ladybug en jou ook gun dat er een WP Telfort app komt. Wie weet wat er in het verschiet ligt.
Badge
Waar gaat dit over? Blijf jij lekker spijkers op laag water zoeken dan blijf ik mij bezig houden met de hoofdzaken. Veel plezier!

Reageer