Telfort app voor Windows Phone 8.1

• 11 september 2014
  • 29 reacties
  • 2141 keer bekeken

Toon het eerste bericht

29 reacties

Badge +2
Ik geloof dat Michael in het andere topic al een inhoudelijke Telfort reactie heeft gegeven maar als geïnteresseerd individu alsnog een reactie;
- Heb jij de algemene voorwaarden van Telfort doorgelezen om na te spitten of er een vermelding wordt gemaakt van beperkingen aan devices die ondersteund worden? Kan me namelijk niet voorstellen dat dat er niet in staat
- Dat abonnementsgeld voor ontwikkeling van eea wordt gebruikt mag ik ten zeerste hopen; hoe en waaraan dat mag je als abonnee helaas niet zelf invullen dus kan je er helaas ook geen rechten aan ontlenen noch een 'claim' indienen om je recht op te eisen. Telfort beslist immers zelf waar ze in investeren...
Reputatie 1
AV staat er wederom los van.
Het is een dienst die afgenomen wordt, wordt de betaalde dienst niet geleverd dan is de dienstverlener in gebreke.

Uw mening hieromtrent laat mij koud en doe met u ook geen zaken voor wat betreft het dispuut die ik heb met TF.
De inhoud spreek voor zich neem ik aan.
Reputatie 8
Badge +10
[...]
Ik betaal voor een dienst, internet/tv/telefonie...

Exact..!
En die drie diensten worden probleemloos aangeleverd door Telfort.

...waarbij ik interactieve tv op smartphone en tablet zou moeten krijgen.[/b]

Zou moeten krijgen... inderdaad.
Maar iTV-online (dus via PC, tablet of smartphone) is een aanvullende dienst waaraan geen rechten kunnen worden ontleend omdat dit geen onderdeel is van de overeenkomst.
Badge +2
[...]
Ik betaal voor een dienst, internet/tv/telefonie...

Exact..!
En die drie diensten worden probleemloos aangeleverd door Telfort.

...waarbij ik interactieve tv op smartphone en tablet zou moeten krijgen.[/b]

Zou moeten krijgen... inderdaad.
Maar iTV-online (dus via PC, tablet of smartphone) is een aanvullende dienst waaraan geen rechten kunnen worden ontleend omdat dit geen onderdeel is van de overeenkomst.

Nou, an sich wel, ware het niet dat men zich dan wel enkel kan wenden tot de algemene voorwaarden / leveringsvoorwaarden, waar je als klant absoluut wel mee te maken hebt, want door het afnemen van de dienst ga je impliciet akkoord met de algemene voorwaarden. Als daar dus in staat; 'iTV online' werkt niet op alle typen apparaten, dan ga je daar impliciet mee akkoord en kan je dus achteraf kraaien zoveel als je wilt maar heb je geen poot om op te staan...

Reageer