beantwoord

Telefoon verloren, nieuwe simkaart werkt niet

  • 16 juli 2019
  • 2 reacties
  • 117 keer bekeken

De situatie is als volgt:
Vorige week mijn telefoon verloren. Direct mijn simkaart geblokkeerd.
En een nieuwe simkaart (met mijn oude nummer) besteld. Deze vandaag in mijn nieuwe telefoon geplaatst. Alles is goed gedaan. Tot het moment dat ik wil bellen. Kan dus niet bellen en niet gebeld worden en ook geen SMSjes ontvangen. Netwerkverbinding is er wel. Ook WIFI.

Bij mijn tientallen pogingen om te bellen krijg ik te horen: "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld."

Facturen netjes betaald altijd. Telefoon meerdere keren uit en weer aan gezet.
Niets helpt.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Saloua_EY 16 juli 2019, 23:40

Het is al verholpen. Mijn geblokkeerde simkaart had ik natuurlijk eerst moeten deblokkeren 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Het is al verholpen. Mijn geblokkeerde simkaart had ik natuurlijk eerst moeten deblokkeren 🙂
Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @Saloua_EY wat rot dat je je telefoon verloren bent! Goed dat je al een nieuwe simkaart aangevraagd en ontvangen hebt. Ik ben blij dat het deblokkeren het probleem opgelost heeft 🙂 Als je nog vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, laat het gerust weten.

Reageer