beantwoord

Telefoon verloren

• 15 april 2019
  • 5 reacties
  • 229 keer bekeken

Hallo, ik ben mijn telefoon verloren. Het is geen smartphone, maar een simpele nokia (laatste versie). Is het mogelijk dat deze via Telfort gelokaliseerd kan worden?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 april 2019, 11:06

Hoi @Dekker, wat naar dat je jouw telefoon verloren bent!

Wij kunnen je telefoon helaas niet lokaliseren of opsporen. Wat ik wel voor je kan doen, is de simkaart voor je blokkeren, als dat nog niet gedaan is. Dat zorgt ervoor dat niemand anders gebruik kan maken van jouw aansluiting. Heb je een abonnement of gebruikte je deze telefoon prepaid? Kan je voor mij ook je mobiele nummer, postcode en huisnummer in je profiel invullen bij Extra informatie? Dan kan ik je gegevens erbij pakken, mocht je nog vragen hebben.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Dekker, wat naar dat je jouw telefoon verloren bent!

Wij kunnen je telefoon helaas niet lokaliseren of opsporen. Wat ik wel voor je kan doen, is de simkaart voor je blokkeren, als dat nog niet gedaan is. Dat zorgt ervoor dat niemand anders gebruik kan maken van jouw aansluiting. Heb je een abonnement of gebruikte je deze telefoon prepaid? Kan je voor mij ook je mobiele nummer, postcode en huisnummer in je profiel invullen bij Extra informatie? Dan kan ik je gegevens erbij pakken, mocht je nog vragen hebben.
Reputatie 3
Als de telefoon aan staat is er toch te zien in welk gebied de telefoon zich bevind? Tis niet echt nauwkeurig maar mss een aanknopingspunt om te zoeken.
Reputatie 8
Badge +17
Als de telefoon aan staat is er toch te zien in welk gebied de telefoon zich bevind? Tis niet echt nauwkeurig maar mss een aanknopingspunt om te zoeken.
Natuurlijk is er te zien waar de telefoon zich bevindt, redelijk nauwkeurig zelfs (tot op enkele meters!).

De vraag is of Telfort hier aan meewerkt. En aan het antwoord van Alexandra te zien doet Telfort dat niet...

Het is geen service die je afneemt bij een provider.
Reputatie 3

Als de telefoon aan staat is er toch te zien in welk gebied de telefoon zich bevind? Tis niet echt nauwkeurig maar mss een aanknopingspunt om te zoeken.Natuurlijk is er te zien waar de telefoon zich bevindt, redelijk nauwkeurig zelfs (tot op enkele meters!).

Dat laatste betwijfel ik aangezien het om om een simpele telefoon gaat. Geen GPS en Wifi wss waardoor je alleen een ong positie hebt op basis van de zendmasten.

De vraag is of Telfort hier aan meewerkt. En aan het antwoord van Alexandra te zien doet Telfort dat niet...

Het is geen service die je afneemt bij een provider.

Klopt, het zou wel service zijn indien ze zouden zeggen in welk gebied je zou moeten zoeken.
Reputatie 8
Badge +11
@arie61 ik snap wat je bedoelt. Als ik de mogelijkheid had, had ik het graag voor je nagekeken! Ik hoop dat je er desondanks nog achter komt waar je je telefoon verloren bent. En laat het gerust weten als je andere vragen hebt.

Reageer