beantwoord

Telefoon niet bezorgd

  • 18 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengt van sim only naar abo met Samsung S10 plus. Kreeg de mogelijkheid om het vandaag te laten bezorgen, kwam mij wel mooi uit omdat ik verder de hele week werk. Zou volgens de website tussen 17.30 en 21.30 bezorgd worden, maar nu zie ik bij de bestelstatus dat het nog bij het magazijn ligt. In de bevestigingsmail staat dat het abonnement vandaag 18-08 ingaat, terwijl ik nog niks heb ontvangen. Waarom bieden jullie zondag levering aan, terwijl het niet na gekomen kan worden.
icon

Beste antwoord door AmandaS 19 augustus 2019, 10:54

Ik heb zojuist de verzendbevestiging gekregen, dus hier kan een slotje op
Bekijk reactie

4 reacties

Ik heb zojuist de verzendbevestiging gekregen, dus hier kan een slotje op
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @AmandaS, alles is dus inmiddels duidelijk. Top! Heel veel plezier van je telefoon gewenst en mocht je toch nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.
Telefoon is gisteravond nog bezorgd en ben er super tevreden over
Reputatie 8
Badge +11
Top! Ontzettend veel plezier ervan gewenst!

Reageer