beantwoord

Telefoon laten bezorgen bij ouders

• 22 maart 2019
  • 6 reacties
  • 240 keer bekeken

Op dit moment zit ik in het buitenland en wil ik mn abonnement verlengen met een nieuw toestel.
Het toestel wil ik laten bezorgen bij mijn ouders. Die hem dan vervolgens naar mij kunnen opsturen.
Nu weet ik alleen niet zeker of mijn ouders deze bestelling voor mij aan mogen nemen.
hopelijk kan Telfort mij antwoord geven op de vraag.

Maurice
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 maart 2019, 13:02

Dag @Maurice91. Welkom hier op het Forum. ☺ Leuk om te lezen dat je jouw abonnement wilt verlengen. Heb je al een toestel op het oog? 👀 Bij het verlengen van je abonnement kun je het adres van jouw ouders als afleveradres opgeven. Je ouders mogen dan tekenen voor ontvangst. Weet je hiermee voldoende?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @Maurice91. Welkom hier op het Forum. ☺ Leuk om te lezen dat je jouw abonnement wilt verlengen. Heb je al een toestel op het oog? 👀 Bij het verlengen van je abonnement kun je het adres van jouw ouders als afleveradres opgeven. Je ouders mogen dan tekenen voor ontvangst. Weet je hiermee voldoende?
Bedankt voor je reactie! Wrs een iPhone. Ik vroeg het me af omdat bij het verlengen wordt gevraagd met welk document je je wil identificeren. Maar dat is dus alleen van belang bij het bestellen en niet bij het ontvangen als ik het goed begrijp?

Groet,
Maurice
Reputatie 6
Badge +9
Geen probleem, @Maurice91. Dat klopt inderdaad. Het invoeren van een geldig legitimatiebewijs is bij een verlenging alleen van belang bij het plaatsen van de bestelling. Enkel als je kiest voor het afhalen van je toestel in een Telfort-winkel, mag alleen jij (als contracthouder) het toestel afhalen. Het moet dus helemaal goedkomen. ☺
Reputatie 6
Badge +9
Dag @Maurice91. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn vorige bericht. Is alles zo duidelijk? Als je mijn hulp nog wel ergens bij nodig hebt dan lees ik het graag.
Dag! Helemaal duidelijk. Bedankt voor de hulp!

groet,
Maurice
Reputatie 6
Badge +9
Geen enkel probleem, @Maurice91. Mooi dat het zo helder is. 😄

Reageer