Telefoon gloeiend heet

• 8 juli 2016
  • 4 reacties
  • 760 keer bekeken

Hallo.
Mijn telefoon wordt plotseling gloeiend heet.
In het verleden hetzelfde gehad. Toen teveel apps en werkende programma's die open stonden. Nu enkel al bij kort gebruik..
Ik heb een LG G 3
Iemand meer ervaring hiermee ? Ik heb het toestel nu ongeveer een jaar. Moet nog een jaar met dit toestel en het abonnement doen.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Overigens verwijder ik tegenwoordig alle direct werkende programma s en wat teveel aan gb kan slikken.
Is het de hardware in de telefoon zelf die zo warm word? Of alleen de accu? Lastig te bepalen misschien maar ik zou toch even proberen dat vast te stellen. Ik neem aan dat ook de accu behoorlijk snel leeg is als er zoveel stroom wordt gevraagd?
Is er misschien onlangs 'n firmware update langs gekomen en is het probleem daarna ontstaan?
Je zou n factory reset kunnen proberen. Ben je wel alles kwijt dus eerst 'n backup maken.
Reputatie 8
Badge +15
In ieder geval het toestel niet blijven gebruiken als het erg heet word. De kans dat je daardoor nog meer schade aanricht is zeer groot.

Zoals Nisan aangeeft. Maak een backup en zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Zet nog geen backup terug maar kijk wat er dan gebeurd. Word het toestel niet meer heet dan kwam het door de software. Je kan dan weer een backup terug plaatsen. Word het toestel wel heet na de reset dan zal je het toestel ter reparatie aan moeten bieden.
Reputatie 1
even een tip als je de accu van dit toestel eruit kan halen kijk dan of het niet bol staat want dat zou betekenen dat ie dood is kan ontploffen dus niet meer gebruiken even een nieuw plaatsen