beantwoord

Telefoon geeft aan 'alleen noodoproepen'

• 6 september 2019
  • 3 reacties
  • 837 keer bekeken

"Ik krijg al lange tijd het bericht "alleen noodoproepen" . Zowel in binnen- als buitenland. Ook na opnieuw opstarten."

Ik kan niet bellen, noch een bundel activeren
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 september 2019, 18:07

Hoi @AvaK, welkom op het Telfort forum! Wat gek en lastig dat je telefoon blijkbaar geen verbinding met het netwerk maakt. Goed dat je het laat weten, we helpen je hier graag verder om het op te lossen.

Ik heb je gegevens erbij gezocht, en zie dat jouw abonnement actief is, ik zie geen bijzonderheden vanaf hier. Zoals Kees-Jan ook vertelt kan dit verschillende oorzaken hebben. Heb je je telefoon al eens volledig uitgeschakeld, even gewacht en daarna opnieuw op laten starten? Wat gebeurt er als je jouw simkaart in een ander toestel test, merk je dan hetzelfde op of werkt het dan wel? Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dan zal je toch eens een SIM-kaart moeten kopen... 😋

Of, als je die al hebt, is óf je telefoon defect (omdat deze géén SIM meer "ziet") óf je SIM-kaart is defect.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @AvaK, welkom op het Telfort forum! Wat gek en lastig dat je telefoon blijkbaar geen verbinding met het netwerk maakt. Goed dat je het laat weten, we helpen je hier graag verder om het op te lossen.

Ik heb je gegevens erbij gezocht, en zie dat jouw abonnement actief is, ik zie geen bijzonderheden vanaf hier. Zoals Kees-Jan ook vertelt kan dit verschillende oorzaken hebben. Heb je je telefoon al eens volledig uitgeschakeld, even gewacht en daarna opnieuw op laten starten? Wat gebeurt er als je jouw simkaart in een ander toestel test, merk je dan hetzelfde op of werkt het dan wel? Laat je het weten? Dan kijken we vanaf daar verder.
Reputatie 8
Badge +11
Hi @AvaK, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat het intussen opgelost is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan vooral weten.

Reageer