beantwoord

Telefoon geblokkeerd

• 22 november 2018
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Help me om mijn telefoon weer werkend te ktijgen...ben mo enteel aa bed gekluisterd...per ongeluk de vekeerde code ingevuld....wat nu...???

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Koffiemok 22 november 2018, 22:30

@Gm beekman-klumper Gaat het om de code van de simkaart of van je toestel?

Simkaart: Dan heb je de pukcode nodig en die vind je terug op Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart.
Toestel: Dan wordt het een ander verhaal. De ontgrendelingscode is alleen bij jou bekend. Vaak ontkom je er dan niet aan om het toestel te resetten.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@Gm beekman-klumper Gaat het om de code van de simkaart of van je toestel?

Simkaart: Dan heb je de pukcode nodig en die vind je terug op Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart.
Toestel: Dan wordt het een ander verhaal. De ontgrendelingscode is alleen bij jou bekend. Vaak ontkom je er dan niet aan om het toestel te resetten.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Gm beekman-klumper, welkom op ons forum. Als je aan bed bent gekluisterd snap ik dat je je telefoon wilt kunnen gebruiken! Met de gegevens in je profiel ben ik meteen gaan kijken en ik zie geen blokkade staan aan deze kant. Heb je de blokkade al op kunnen heffen met de tips van Koffiemok?

Reageer