beantwoord

Telefonische overlast op de vaste telefoon

• 10 februari 2017
  • 9 reacties
  • 592 keer bekeken

Zeer regelmatig wordt ik gebeld door een "030" (vast) telefoonnummer dat ik niet ken. Ik heb dit telefoontje nooit aangenomen, want ik ken dit nummer niet. Ik wordt vrijwel dagelijks door dit nummer gebeld en ik wil dat dit stopt! Ik beschik over een Samsung S5 toestel. Via de klantenservice kan ik dit niet op een makkelijke manier laten stoppen. Waar is de mogelijkheid gebleven om de klantenservice een e-mail te sturen?? Nu moet ik mij eerst registreren voor Twitter om mijn overlast te melden. Waarom moet iedereen dit mee kunnen lezen??
icon

Beste antwoord door Leon 13 februari 2017, 10:15

Hallo AirplaneR, welkom op ons forum!

Erg vervelend dat je telefonisch wordt lastig gevallen! :(

Ben je inmiddels verder gekomen met de tips van de andere gebruikers? Ik heb op Google "telefoonnummer blokkeren Samsung S5" ingetoetst en ik ik krijg direct een aantal instructies naar boven.

Laat je hier nog een berichtje achter of het gelukt is? 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Kun je niet in je telefoon gewoon een nummer blokkeren ?
Ik heb al zitten kijken hoe ik dit kan doen, maar kon het niet zo gauw vinden.
En als je dat nummer googled?
Wat vind je dan?
Reputatie 8
Badge +15
Op pagina 207 t/m 210 van de handleiding staat uitleg hoe en waar je telefoonnummers kunt blokkeren in het toestel.

Een onderzoek naar telefonisch overlast heeft geen zin als je er geen aangenomen gesprekken zijn. Het hoeven geen gesprekken zijn van minuten. Als is het een aangenomen gesprek van enkele seconden is voldoende. Dan wordt namelijk het geregistreerd op het netwerk.
Wees blij dat het nummer zichtbaar is, dan zijn er dingen te ondernemen. Kwalijker zou zijn als het een anonieme oproep is. Wellicht is het heel onschuldig iemand die je ooit jou nummer hebt gegeven. Of iets van je heeft gevonden waar je nummer op staat.
En inderdaad zoek eens op nummer mischien geeft dat meer duidelijkheid.
Badge +1
Hallo AirplaneR, welkom op ons forum!

Erg vervelend dat je telefonisch wordt lastig gevallen! :(

Ben je inmiddels verder gekomen met de tips van de andere gebruikers? Ik heb op Google "telefoonnummer blokkeren Samsung S5" ingetoetst en ik ik krijg direct een aantal instructies naar boven.

Laat je hier nog een berichtje achter of het gelukt is? 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Aan de titel van het topic te zien gaat dit over de vaste lijn.
Badge +1
In de eerste post wordt gesproken over een Samsung S5. Nu ben ik benieuwd naar de reactie van AirplaneR! 🙂
Badge +1
Hi AirplaneR, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Reageer