beantwoord

Telefoneren niet meer mogelijk met oude Smartphone en SIM?

• 2 juni 2017
  • 54 reacties
  • 840 keer bekeken

Toon het eerste bericht

54 reacties

1 ding dan als laatste ter overweging. Ik weet niet hoe uitgebreid jou contact lijst is. En of je whatsapp wel of niet ook op je smartphone hebt staan. Mocht je whatsapp via de Tablet met SIM en eigen nummer gaan gebruiken verwijder dan eventueel whatsapp van je smartphone en laat je contacten hun whatsapp contacten lijst verversen. Zodat ze wel het goede nummer gebruiken om je te bellen of een whatsapp te sturen. Dus in feite zullen al je whatsapp contacten jou whatsapp naam als bijvoorbeeld Mandywhatsapp in hun contactlijst moeten zetten.
@mandy Het was dus het een na laatste en mischien ben je zelf ook al zover. Als we alle laatste tips combineren heb je voor het aanmelden en gebruiken van whatsapp alleen een wifi verbinding en een telefoon nummer nodig.

Dus die simkaart en nummer voor de tablet heb je niet perse nodig of het zou voor de data verbinding moeten zijn maar je kan je mobiel als hotspot oid instellen

Dan zou nu de stappen zijn indien aanwezig whatsapp van je mobiel verwijderen.
Je contactlijst van je telefoon en tablet synchroniseren
En de app gelinkt aan het mobiele nummer van je smartphone op je tablet gaan gebruiken

Tsja, ben af en toe ook niet echt duidelijk:D

H(gr)innik, je meent het....hak nie ged8.;)
@Galdor68,

Hartelijk bedankt voor je tips, moet het nog even laten bezinken.

@Friesian,

Laat ik het hier bij houden, ik heb ook 'iets', 😃

Reageer