beantwoord

Storings sms-berichten stoppen

• 3 juni 2019
  • 10 reacties
  • 158 keer bekeken

1. ongevraagd smsen sturen zonder aankondiging of goedkeuring is overtreden avg wet en juridisch strafbaar
  2. sinds een paar maanden zijn jullie extreem actief met ongevraagd smsen en dus spammen
  3. jullie geven aan dat de sms’jes te stoppen zijn - storing sms, aanvang nieuwe maand - maar zijn zeer onduidelijk waar dat precies (zie bijlage)
  4. graag per direct alle ongevraagd sms’jes blokkeren, of ik vraag de provider, jullie dus, jullie zelf te blokkeren
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2019, 19:14

Hallo @nicolasp, welkom op ons forum! Dat je zulke sms'jes krijgt is natuurlijk niet bedoeld om je overlast te geven. Ik zie dat er vandaag wel een storing is geweest op jouw adres, maar dat is geen verplichting tot het krijgen van die sms'jes natuurlijk. Zulke storingsberichten worden automatisch verstuurd (onderaan, boven de blauwe balk) als er een 06-nummer bekend is in de Mijn Telfort bij de contactgegevens. Kan je kijken of je jouw nummer daar kan verwijderen of dat daar een optie staat om je af te melden voor deze berichten?
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Lees onderstaande link aandachtig door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afmelden-voor-e-mails-smsjes-en-brieven-van-telfort.htm
Mag ik vragen wat voor smsjes behalve die van de nieuwe maand of voicemail zie ik nooit eenn sms van Telfort.
Door een storing kunt u mogelijk niet internetten, tv kijken of bellen. Excuses hiervoor! Wij werken er hard aan om de storing voor 03-06-2019 15:45 uur op te lossen. Meer weten? Kijk op telfort.nl/storing. Groet, Telfort
Goed nieuws! De storing is opgelost. Ervaart u toch nog problemen? Herstart uw modem dan. Wacht 15 minuten en herstart dan ook uw tv-ontvanger. Of kijk op telfort.nl/storing. Groet, Telfort
vijf sms’jes per week! zo vaak sms’t mn vrouw gelukkig niet eens!
@jimny ik heb alle afmeldcodes al vijf keer ingevoerd, twee weken geleden, vorige week, vandaag, morgen, ....
@jimny maar wel bedankt dat je meedenkt!
Mag ik vragen wat voor smsjes behalve die van de nieuwe maand of voicemail zie ik nooit eenn sms van Telfort.
Jij hebt dan ook nooit storing🤔 toch!!!???
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @nicolasp, welkom op ons forum! Dat je zulke sms'jes krijgt is natuurlijk niet bedoeld om je overlast te geven. Ik zie dat er vandaag wel een storing is geweest op jouw adres, maar dat is geen verplichting tot het krijgen van die sms'jes natuurlijk. Zulke storingsberichten worden automatisch verstuurd (onderaan, boven de blauwe balk) als er een 06-nummer bekend is in de Mijn Telfort bij de contactgegevens. Kan je kijken of je jouw nummer daar kan verwijderen of dat daar een optie staat om je af te melden voor deze berichten?

Mag ik vragen wat voor smsjes behalve die van de nieuwe maand of voicemail zie ik nooit eenn sms van Telfort.Jij hebt dan ook nooit storing🤔 toch!!!???

Niet groot of lang genoeg dat ik daar iets van merk, of meteen bij aanvang de juiste vinkjes uitgezet. In de periode dat ik Telfort glasvezel klant ongeveer 4 of 5 jaar ben 1 of 2 keer toen lag ook echt alles eruit gedurende 24 uur. Verder wat kleine niet heel byzondere zaken.

Reageer