Stel je vragen over de nieuwe Nokia toestellen

• 17 juli 2017
  • 0 reacties
  • 589 keer bekeken

Badge

Een paar jaar geleden had bijna iedereen een Nokia telefoon. Sprak je met iemand af, dan ging dat via een sms. Moest je wachten? Dan speelde je het verslavende spelletje Snake. Hoe dan ook, Nokia is terug van weggeweest!

Vanaf wanneer zijn de nieuwe Nokia toestellen te koop? En vanaf wanneer verkrijgbaar?
De Nokia 3 en Nokia 5, zijn inmiddels te bestellen via onze website, winkels of klantenservice. De Nokia 6 is te reserveren en beschikbaar vanaf 14 augustus. De nieuwe Nokia 3310 verwachten wij half augustus.

Wat is de levertijd van de toestellen bij bestelling?
Voor de Nokia's geldt dezelfde manier van leveren als voor andere toestellen. Meestal heb je het toestel de volgende dag in huis. Soms zelfs al dezelfde dag! Mocht een toestel wat minder goed op voorraad zijn, dan melden wij dit op de pagina van het toestel. Zo sta je nooit voor verrassingen. Een kanttekening hierbij is dat de Nokia 6 de eerste weken alleen te reserveren is.

Waar vind ik oplossingen voor problemen met deze nieuwe toestellen?
Om oplossingen te vinden, gebruik je de Telfort Toestelhulp.
Nokia 3
Nokia 5
Nokia 6

Zijn de toestellen ook te bestellen met een Zakelijk abonnement?
Ja. De nieuwe Nokia telefoons zijn ook te bestellen met een Zakelijk abonnement. Bekijk ze in onze Zakelijke Shop.

Welke toestellen biedt Telfort nog meer?
Bekijk alle toestellen

Ik ben op zoek naar een toestel dat ik niet in de webshop van Telfort kan vinden. Wat nu?

Wij kiezen ervoor om een wat kleiner aanbod aan toestellen te bieden, maar met wel met de meest populaire toestellen. Zo blijft ons assortiment lekker overzichtelijk. Het kan zijn dat het toestel dat jij zoekt er niet tussen zit. In dat geval raden we je aan om een sim-only abonnnement af te sluiten en het toestel los te kopen, bijvoorbeeld bij de Mediamarkt. Wil je niet in één keer een grote uitgave doen aan een toestel? Kijk dan eens op Belsimpel.nl. Zij hebben een wat breder assortiment, en daar kan je ook je Telfort abonnement afsluiten.

Heb je nog een vraag over de Nokia toestellen? Dan beantwoord ik 'm graag.

Groet,
Peter

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer