beantwoord

Sony Xperia Z

• 15 januari 2013
  • 41 reacties
  • 10231 keer bekeken

Hoi...

Ben benieuwd of Telfort ook de Sony Xperia Z gaat leveren? Zo ja per wanneer? Want ik kan mijn abonnement vanaf eind feb verlengen en als jullie dat toestel gaat leveren dan ben ik weer een blije klant :-)

grtzzz
icon

Beste antwoord door Denise 15 januari 2013, 13:43

@ib1985,

Welkom op het forum!
Ik kan je via deze weg verblijden met goed nieuws. Telfort gaat de Sony Xperia Z leveren. Het toestel is leverbaar per 28 februari.

Denise
Bekijk reactie

41 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@ib1985,

Welkom op het forum!
Ik kan je via deze weg verblijden met goed nieuws. Telfort gaat de Sony Xperia Z leveren. Het toestel is leverbaar per 28 februari.

Denise
He Denise,

Thnx voor de info! Je hebt me blij gemaakt:)
Per wanneer kan je het toestel pre ordenen? Want ik zie via verschillende providers dat ze dat al hebben maar bij Telfort nog niet?
komt er nog een reactie svp?
Reputatie 3
Badge +1
@ib1985,

Mijn excuses voor de late reactie, het wachten was op een terugkoppeling intern. Het toestel wordt binnenkort bij voorinschrijving aangeboden. Een exacte datum is nog niet bekend. Je kunt hiervoor www.telfort.nl in de gaten houden.

Denise
Hoi Denise,

Gaat Telfort de Sony Xperia Z ook aanbieden met een gratis headset van Sony? Ik zie andere telecomaanbieders dit namelijk wel doen.

Bas
Badge +2
Hoi Denise,

Gaat Telfort de Sony Xperia Z ook aanbieden met een gratis headset van Sony? Ik zie andere telecomaanbieders dit namelijk wel doen.

Bas

Volgens mij is dit in beperkte oplage/bij voorinschrijving, maar ik ben ook erg benieuwd!
Reputatie 3
Badge +1
@Bas1993,

Ik ga dit intern voor je navragen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!

Denise
@Bas1993,

Ik ga dit intern voor je navragen. Zodra ik meer weet, laat ik het weten!

Denise

Ik ben erg beniewd. Ik zie inmiddels steeds meer telecomaanbieders met zo'n soort actie komen. Hopelijk is Telfort daar ook één van!
Is er al iets bekend over de pre-orders? Ik hoop toch echt dat het inclusief headset word geleverd.
Hoi Denise,

Is er inmiddels al meer bekend?
Mijn abonnement loopt af en ik wil een nieuw abonnement afsluiten (het liefst bij Telfort).

Ik zie dus graag spoedig de benodigde informatie tegemoet.

Bas
Reputatie 3
Badge +1
@Bas1993 & W2GML,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Wij gaan dit toestel leveren inclusief headset, goed nieuws dus!
Naar verwachting staat dit binnen enkele dagen online.

Denise
@Bas1993 & W2GML,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Wij gaan dit toestel leveren inclusief headset, goed nieuws dus!
Naar verwachting staat dit binnen enkele dagen online.

Denise

Ja, alleen heb ik de telefoon inclusief koptelefoon inmiddels bij een andere provider besteld. Ik vond het wel erg lang duren. Sorry, maar je kan mij niet wijs maken dat het een week duurt om dit te onderzoeken. Daarnaast wou ik niet het risico lopen dat telfort niet met deze actie kwam en dat de actie van deze andere providers afgelopen was.

Ook vind ik het vreemd dat bijna elke provider al een pre order is gestart, behalve Telfort..
Een snelle service is in dit soort gevallen erg belangrijk.

Bas
Reputatie 3
Badge +1
@Bas1993,

Soms duurt het iets langer om e.a. intern uit te zoeken, jammer dat je nu hebt gekozen voor een andere provider maar wel begrijpelijk.
Ik wens je veel plezier met jouw toestel inclusief headset!

Denise
Hoi Denise,

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik kan me best voorstellen dat dit wat langer kan duren.

Ik ben blij dat het inclusief headset is en ik blijf het in de gaten houden om direct te pre orderen.
Reputatie 3
Badge +1
@W2GML,

Graag gedaan! Je kunt de website in de gaten houden. Veel plezier ermee alvast!

Denise
Dankjewel! Ik heb zon donkerbruin vermoeden datdat wel gaat lukken 😉

Fijne dag,
Thijs
Reputatie 3
Badge +1
@W2GML,

Dat denk ik ook wel! Succes!

Denise
Hoi Denise,

Ik heb vandaag gebeld met je collega Tamara en zij verzocht mij een reactie te plaatsen op dit forum.
Mijn vraag is of ik de Sony Ericcson Xperia Z inclusief headphone al kan preorderen?
Jouw reactie dateert van een week geleden en daar geef je aan dat het nog enkele dagen duurt voordat de telefoon gepreorderd kan worden. Het is echter blijkbaar nog steeds niet mogelijk volgens Tamara.

Ik wil natuurlijk absoluut niet achter het net vissen en daarom mijn vraag aan jou: wat kan ik doen om te zorgen dat ik deze telefoon inclusief headphone z.s.m. kan preorderen? Het betreft overigens een verlenging.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet,
Jannie
@W2GML, Dat denk ik ook wel! Succes! Denise

Hoi Denise,

Ik heb vandaag gebeld met je collega Tamara en zij verzocht mij een reactie te plaatsen op dit forum.
Mijn vraag is of ik de Sony Ericcson Xperia Z inclusief headphone al kan preorderen?
Jouw reactie dateert van een week geleden en daar geef je aan dat het nog enkele dagen duurt voordat de telefoon gepreorderd kan worden. Het is echter blijkbaar nog steeds niet mogelijk volgens Tamara.

Ik wil natuurlijk absoluut niet achter het net vissen en daarom mijn vraag aan jou: wat kan ik doen om te zorgen dat ik deze telefoon inclusief headphone z.s.m. kan preorderen? Het betreft overigens een verlenging.

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet,
Jannie
Inderdaad, afgelopen week iedere dag enkele keren de site gecontroleerd. Volgens mij is telfort nu de laatste die de xperia z in de verkoop zet.

Is er duidelijkheid wanneer die online komt en of dus iedereen die headset krijgt?
Inderdaad, afgelopen week iedere dag enkele keren de site gecontroleerd. Volgens mij is telfort nu de laatste die de xperia z in de verkoop zet. Is er duidelijkheid wanneer die online komt en of dus iedereen die headset krijgt?

Ja, ik zie ook dat de releasedatum waarschijnlijk zelfs de 25e al is, dus de tijd gaat aardig dringen om te preorderen inclusief die headphone. En die wil ik toch echt niet mislopen.
Reputatie 3
Badge +1
Hi All,

Het toestel komt op z'n vroegst morgen en op z'n laatst vrijdag online! Nog even geduld dus!

Denise
Dankjewel Denise!

Dan nog hopen dat ie volgende week geleverd word 😃 maargoed pre order is de eerste stap naar de goede richting.

Have a nice day
Goede morgen Denise,

Het is vrijdag, de ochtend is al bijna voorbij.

En we kunnen we de Xperia Z nog niet zien. 
We willen zo graag gaan bestellen bij je...

Groeten John 

Reageer