beantwoord

SMS versturen lukt niet

• 9 januari 2017
  • 3 reacties
  • 569 keer bekeken

Sinds ik een nieuwe SIM-kaart heb, kan ik ineens geen sms meer verzenden. Ik krijg steeds te foutmelding van "kan niet verzenden". Ik kreeg via Twitter de volgende link toegestuurd: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/sms-versturen-of-ontvangen-lukt-niet.htm
Stap 1 en 3 is gelukt. 2 en 4 niet, omdat ik die instellingen niet op mijn telefoon heb. Ik heb een Nokia Lumia. Het probleem blijft zich voordoen.
icon

Beste antwoord door Annemiekevanelst 9 januari 2017, 15:08

Hallo Annemieke, welkom op het forum! Wat vervelend dat je niet kunt sms'en. Ik ontvang graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Het is gelukt. Er stond net als bij mijn internetprobleem een 'vinkje' niet aan, waardoor sms-en geblokkeerd was. Probleem is via de chat met een andere medewerker opgelost.
Tip: het is jammer dat de 5 medewerkers die ik n.a.v. mijn internetprobleem heb gesproken via Twitter en Chat niet meteen ook gekeken hebben of er meer zaken geblokkeerd waren. Dat had een hoop tijd en energie van beide kanten gescheeld. Wel bedankt voor de reactie in ieder geval.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Annemieke, welkom op het forum! Wat vervelend dat je niet kunt sms'en. Ik ontvang graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Het is gelukt. Er stond net als bij mijn internetprobleem een 'vinkje' niet aan, waardoor sms-en geblokkeerd was. Probleem is via de chat met een andere medewerker opgelost.
Tip: het is jammer dat de 5 medewerkers die ik n.a.v. mijn internetprobleem heb gesproken via Twitter en Chat niet meteen ook gekeken hebben of er meer zaken geblokkeerd waren. Dat had een hoop tijd en energie van beide kanten gescheeld. Wel bedankt voor de reactie in ieder geval.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Annemiek, wat fijn dat het is opgelost! Jammer dat dit niet eerder opgelost kon worden. Zodra je weer ergens tegenaan loopt dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet. Op dit topic plaats ik een slotje.