beantwoord

sms na gemiste oproep uitzetten

hoe kan ik de sms dienst uitschakelen die mij een bericht stuurt na een gemiste oproep?
Ik krijg al een melding in het scherm dat ik een oproep heb gemist en hoef hier geen sms van te ontvangen. heel mijn inbox loopt vol met die ellende.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 december 2017, 16:00

Hoi Dieselaar, je geeft aan dat je de gemiste oproep sms niet fijn vindt. Voor veel klanten is dit een gewaardeerde dienst, daarom hebben wij dit standaard aan staan. Je het ontvangen van deze sms zelf aanpassen via de volgende stappen:

-Schakel je Voicemail in zijn geheel uit
-Of bel 1233, kies Optie 2 voor instellingen, kies Optie 4 voor meer instellingen, kies Optie 5 voor sms bij gemiste oproep.

Op deze manieren kan je de sms voor gemiste oproepen uitschakelen. Hopelijk weet je hiermee genoeg.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Lees onderstaande link en die "ellende" heb jezelf zo ingesteld

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-aan-en-uitzetten.htm
@jimny die ellende heb ik zeker niet zelf ingesteld. en het gaat over een sms na een gemiste oproep en niet het uitschakelen van je voicemail maar ik vermoed dat je bedoelt dat het een met het ander te maken heeft.
Ik heb de voicemail uitgezet en nu afwachten maar. In ieder geval bedankt.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Dieselaar, je geeft aan dat je de gemiste oproep sms niet fijn vindt. Voor veel klanten is dit een gewaardeerde dienst, daarom hebben wij dit standaard aan staan. Je het ontvangen van deze sms zelf aanpassen via de volgende stappen:

-Schakel je Voicemail in zijn geheel uit
-Of bel 1233, kies Optie 2 voor instellingen, kies Optie 4 voor meer instellingen, kies Optie 5 voor sms bij gemiste oproep.

Op deze manieren kan je de sms voor gemiste oproepen uitschakelen. Hopelijk weet je hiermee genoeg.

Reageer