beantwoord

slechte verbinding iphone xr

• 29 juli 2019
  • 5 reacties
  • 218 keer bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone xr en die moet ik regelmatig opstarten omdat er geen verbinding is. Moet ik nu Apple contacten?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 juli 2019, 13:35

Ik heb zo eerst even geen extra opties meer nee wat we kunnen proberen. Even langs de KPN winkel lijkt mij het beste. Mijn collega kan dan meekijken in het toestel en de vervolgstappen bepalen. Vermoedelijk opsturen voor reparatie mocht er niets bijzonders gevonden worden.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Lettybianca, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees een slechte verbinding met jouw nieuwe iPhone XR. Dat is niet zo fijn. Deze start je al regelmatig op. Dat is goed. Alleen dat helpt dus niet. 😞 Direct Apple contacten hoeft nog niet. Laten we eerst eens zelf kijken of we het kunnen oplossen.

Nu ben ik wel benieuwd of je jouw simkaart ook al in een ander toestel hebt getest? Heb je dan wel goed bereik? Zo ja, dan ligt het aan het toestel en dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden bij de KPN winkel. Heb je nou in het andere toestel ook slecht bereik, vraag dan eens een vervangende simkaart aan. Grote kans dat dat de boosdoener is. Zo niet, dan wil ik je ook aanraden om even langs de KPN winkel te gaan. Neem dan wel even de aankoopbon mee.
hoi hoi! Bedankt voor de reactie..

ik denk alleen niet dat het aan de simkaart ligt, in mijn iPhone 7 heb ik immers nergens last van gehad. Die werkte altijd top.
Mij heb inmiddels wel contact met Apple gehad en die gaven als nog een optie dat ik me van het netwerk moest afhalen en dan opnieuw moest aansluiten. Dit heeft ook niet gewerkt. Dus ik denk dat ik eerdaags langs de KPN ga en kijken wat die kunnen doen.

Mocht u nog suggesties hebben hoor ik dit graag.

Mvg
bianca
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb zo eerst even geen extra opties meer nee wat we kunnen proberen. Even langs de KPN winkel lijkt mij het beste. Mijn collega kan dan meekijken in het toestel en de vervolgstappen bepalen. Vermoedelijk opsturen voor reparatie mocht er niets bijzonders gevonden worden.
Ok, heel erg bedankt voor de adviezen!

mvg
bianca
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht je ondertussen nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.

Reageer