Slechte geluidskwaliteit met bellen

• 25 juli 2016
  • 1 reactie
  • 669 keer bekeken

goedenmiddag,

ik heb vorige maand bij jullie een nieuw abonnement afgesloten, met nummerbehoud.

nu is afgelopen vrijdag mijn nummer door telfort overgenomen, en ben ik dus per vrijdag de nieuwe simkaart van telfort gaan gebruiken.
tot vrijdag ging alles nog goed. de overname verliep niet soepel. heeft uren geduurd. en dan is het eindelijk rond.
oude simkaart werkt niet meer, nieuwe naar enkele uren eindelijk wel. en dat was einde tmobile. welkom telfort:(
vaarwel altijd goede service. welkom het begin van de ellende....(waarvan ik hoop dat het heel snel opgelost word!)

mijn eerste telefoon gesprek die ik voerde was met de huisartsenpost. Deze mensen konden mij nauwelijks verstaan.
waar ik ook stond in huis.
erg vervelend gezien je de hap niet belt om een gezellig gesprek te voeren.

ik heb de afgelopen dagen nog enkele telefoongesprekken proberen te voeren,
maar dit is dus bijna onmogelijk doordat de andere kant mij dus niet kan verstaan.
het komt niet door het bereik, want wonderbaarlijk heb ik bijna vol bereik,
wat een pluspunt zou moeten wezen, daar ik bij mijn vorige provider maar 1 streep bereik had.
maar helaas ik heb beter bereik, maar ben dus niet meer te verstaan.
waar ik bij mijn vorige provider dus totaal geen last van had.
ook niet tijdens de laatste maand waar ik dus jullie geleverd toestel heb gebruikt.

ik gebruik al sinds 1 maand mijn nieuwe telefoon die ik bij het nieuwe abonnement heb afgesloten,
en heb zolang ik via mijn vorige provider belde geen enkel probleem hier mee gehad.
sinds ik via jullie bel is het drama en droevenis.(telfort/kpn)

klantenservice proberen te bellen, maar na 8 minuten in de wacht nog steeds dat vervelende deuntje,
met wonderbaarlijk een berg gekraak er in, nog geen medewerker gesproken.

nu heb ik met de klantenservice al veel contact gehad, en hebben jullie al aardig wat verdient.
maar toen had ik hier geen last van. ik belde toen nog via mijn vorige provider.

dus conclusie is toch wel dat ik graag een oplossing wens.
en liefst zo vlug mogelijk

voor dat de overstap gemaakt was,
had ik goede hoop. ondanks dat ik de verhalen al hoorde.
ik heb langzaam aan toch spijt dat ik de overstap heb gemaakt.
t-mobile is dan wel duurder, maar bereikbaarheid van de klantenservice is toch in ieder geval stukken beter.
en goedkoper! na 16 jaar tevreden geweest te zijn, jammer genoeg de overstap gewaagd.
en ik zeg er alvast bij, er zou nog een bestelling bij komen als bereik en bereikbaarheid goed zou zijn.
maar vrees dat die toch niet de overstap zal maken, als hier niet snel een oplossing komt:@

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Goedemiddag Molly, welkom op ons forum! Goed dat je hier je vraag stelt, ik ga je helpen! Ik ben blij dat je voor Telfort hebt gekozen en nu moeten we er voor zorgen dat jij ook blij bent met ons! :)

Dus als ik het goed begrijp heb je bij ons een abonnement aangevraagd inclusief nieuwe telefoon. In deze telefoon heb je tijdelijk de T-Mobile simkaart gebruikt en dat ging helemaal goed. Met de Telfort simkaart in hetzelfde toestel ervaar je een slechte verbinding.

Kun je voor mij omschrijven wat een slechte verbinding is? Kraakt het, hoor je een zoem of is het geluid soms helemaal weg?

Zou je voor mij eens willen kijken wat er gebeurt als je de simkaart in een andere telefoon doet. Van iemand die geen problemen ervaart met bellen.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer