Slecht verstaanbaar Sony z3

• 10 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Hallo, als ik probeer te bellen verstaat de andere kant mij amper tot niet, ik versta de andere kant wel prima.
Heb een Sony z3 compact.

Microfoon is getest maar wist al dat die goed was omdat ik prima geluidsopnamens kan maken en ook prima via WhatsApp kan bellen.
Dus aan de telefoon ligt het niet, na dat ze dat bij telford ook eindelijk begrepen heb ik 3 maal een nieuwe simkaart gekregen, maar helaas het probleem nog niet opgelost.

Iemand nog ideeën wat het kan zijn?

Mvg jorrit

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Beste Jorrit,

Vreemde zaak inderdaad. Heb je dit probleem overal? Of op één locatie? Ook ben ik benieuwd wat de ervaring is als je met een headset belt. En, om het concreet te maken: stuur je 06-nummer naar mij in 'n privévenster alsjeblieft, dan zorg ik ervoor dat het verder wordt opgepakt.

Dank je wel!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jorrit,

Dank voor de gegevens, Ik heb mijn collega's verzocht om dit verder voor je op te pakken. Je mag ervan uitgaan dat ze dit in de loop van deze week oppakken en je hierover benaderen.

Laat je het mij weten als je meer weet? Dank je!
Reputatie 8
Badge +2
Hai Jorrit,

Mijn collega's hebben je een mail gestuurd met een vragenlijst, om na te gaan of het een toestelissue is of een netwerkissue. Heb je deze mail ontvangen?

Hoor graag van je.
Ik heb hetzelfde probleem met de Samsung A5 (2016)
Ik heb ook hetzelfde probleem maar dan met Sony Z5 compact ik bel ik hoor de gene die opneemt maar die hoort mij niet

Reageer