beantwoord

Slecht tot geen bereik

• 10 december 2019
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hallo,

Over een tijdje zullen wij verhuizen naar een nieuwbouwhuis, heel leuk, echter is het bereik daar erg slecht. Het bereik varieert van geen tot 1 streep. Ik denk niet dat het aan mijn telefoons ligt, gezien mijn eigen en werktelefoon er beiden last van hebben. De buren klagen ook over slecht bereik. 

Dit geldt ook over 4G, regelmatig zie ik een E in mijn scherm verschijnen. Ik zou dit uiteraard graag opgelost zien!

Mvg,

Marlies

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 december 2019, 09:38

Hoi @Mlm, welkom hier. 

Ik lees dat het bereik op jullie nieuwe huis niet al te goed is. Ik heb meteen even meegekeken vanuit gaande dat het adres in jouw profiel het nieuwe adres is. Ik zie ook nog zo geen bestaande bouw namelijk op mijn kaartje. het bereik moet daar goed zijn. Je geeft al aan dat het boven al beter is. Ik ben net als Galdor68 wel heel benieuwd hoe het buiten is? Is het dan wel goed? Want als het dan wel goed is, dan heet het signaal moeite om door de muren het huis binnen te komen. Is het dan ook slecht, dan kunnen we verder zoeken. Elders heb je wel altijd goed bereik toch? Even een vraag voor de zekerheid.

Bekijk reactie

4 reacties

Wellicht heb je iets aan de dekkings kaart.

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart.htm

Dat zal het probleem niet oplossen mogelijk wel een antwoord, is het bereik buiten beter dan binnen?

1 verdieping omhoog is het bereik al beter, echter ben ik uiteraard het meerendeel van mijn tijd in de woonkamer en Keuken. Dekkingskaart meent een prima bereik te hebben. De enige die niet klaagt over bereik is iemand met Tele2. Verder telefoons via telfort, Vodafone en KPN heeft bij ons problemen.

Reputatie 8
Badge +17

Als je nieuwe buren en jijzelf een klacht indienen dan wordt er pas serieus naar gekeken en ik spreek uit ervaring 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Mlm, welkom hier. 

Ik lees dat het bereik op jullie nieuwe huis niet al te goed is. Ik heb meteen even meegekeken vanuit gaande dat het adres in jouw profiel het nieuwe adres is. Ik zie ook nog zo geen bestaande bouw namelijk op mijn kaartje. het bereik moet daar goed zijn. Je geeft al aan dat het boven al beter is. Ik ben net als Galdor68 wel heel benieuwd hoe het buiten is? Is het dan wel goed? Want als het dan wel goed is, dan heet het signaal moeite om door de muren het huis binnen te komen. Is het dan ook slecht, dan kunnen we verder zoeken. Elders heb je wel altijd goed bereik toch? Even een vraag voor de zekerheid.

Reageer