Slecht te verstaan aan de telefoon Samsung Galaxy S3

• 3 april 2013
  • 11 reacties
  • 10531 keer bekeken

Ik weet niet waar ik dit topic anders kan plaatsen dus dan maar hier.
Ik kan sins een tijd geen normaal gesprek voeren met mijn telefoon.
Ik hoor de ander wel maar de ander hoort mij heel slecht. Het berijk is goed weergegeven op mijn telefoon en als ik bijv 
met skype bel dan gaat het goed maar gewoon mobiel is het belabberd.
Ik heb een Samsung s3

11 reacties

Badge +1
als je tijdens een normaal gesprek de luidspreker functie activeerd of een headset gebruikt, werkt het dan wel naar behoren?
als je tijdens een normaal gesprek de luidspreker functie activeerd of een headset gebruikt, werkt het dan wel naar behoren?

luidspreker heb ik toevallig getest dan wel.. maar dan kan iedereen van het gesprek mee genieten
Badge +1
dan is de normale microfoon stuk.
Als je op speaker belt gebruikt het toestel een andere microfoon waardoor je er dan geen last van hebt.

Het toestel zal gerepareerd moeten worden bij een Samsung repairpunt of via de leverancier waar je het toestel hebt aangeschaft.
dan is de normale microfoon stuk.
Als je op speaker belt gebruikt het toestel een andere microfoon waardoor je er dan geen last van hebt.

Het toestel zal gerepareerd moeten worden bij een Samsung repairpunt of via de leverancier waar je het toestel hebt aangeschaft.

Ik heb hem bij the phone house gekocht en heb gewoon zo'n standaart verzekering die er al bij zit zonder iets extra's 
Badge +1
Dan kun je hem of:

- op laten halen door SmartCare (even bellen met de klantenservice (0900 9596) voor een afspraak) of
- bij je plaatselijke Phone House winkel inleveren voor reparatie.

Ik weet even niet of de reperateurs van SmartCare ter plaatse de microfoon kunnen vervangen... Als dat zo is is het toestel namelijk direct klaar, anders moet je er rekening mee houden dat je hem 1 a 2 weken kwijt bent. Ook bij Phone House zul je hem 1 a 2 weken kwijt zijn.
Dan kun je hem of:

- op laten halen door SmartCare (even bellen met de klantenservice (0900 9596) voor een afspraak) of
- bij je plaatselijke Phone House winkel inleveren voor reparatie.

Ik weet even niet of de reperateurs van SmartCare ter plaatse de microfoon kunnen vervangen... Als dat zo is is het toestel namelijk direct klaar, anders moet je er rekening mee houden dat je hem 1 a 2 weken kwijt bent. Ook bij Phone House zul je hem 1 a 2 weken kwijt zijn.

Valt dit onder de verzekering? En als ik  hem via de luidspreker kan gebruiken kan ik hem dan ook met hed set gebruiken ? 
Badge +1
Valt dit onder de verzekering? En als ik  hem via de luidspreker kan gebruiken kan ik hem dan ook met hed set gebruiken ? 

als ik het goed heb gelezen heb je geen verzekering (Smart Care basis is geen verzekering).
Gelukkig valt dit in 99% van de gevallen onder de standaard fabrieksgarantie en heb je dus geen kosten.

Als je een headset gebruikt zal ie het ook gewoon doen.

als ik het goed heb gelezen heb je geen verzekering (Smart Care basis is geen verzekering).
Gelukkig valt dit in 99% van de gevallen onder de standaard fabrieksgarantie en heb je dus geen kosten.

Top heel fijn.

Top heel fijn.

Kan ik hier voor ook bij de winkel van jullie langs?
Badge +1

ik werk niet voor Telfort hoor.... 🆒

maar nee, daar kun je niet voor bij een Telfort winkel langs

ik werk niet voor Telfort hoor.... 🆒

maar nee, daar kun je niet voor bij een Telfort winkel langs

Haha nee oke dat snap ik maar dan zal ik het tot de tijd dat ik daar ben met een head set doen . Dankjewel

Reageer