beantwoord

Slecht ontvangst simkaart

• 3 juni 2019
  • 7 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag, Al enige tijd loop ik tegen het probleem aan dat als ik bel of gebeld wordt, mensen mij niet horen. Ik kan de beller/degene die ik bel wel verstaan, maar zij horen helemaal niets. Dat was al zo met mijn oude telefoon, maar sinds ik een nieuw toestel heb, zijn de problemen niet verbeterd. De laatste maanden heb ik zelfs het idee dat het alleen maar erger wordt. Heel vervelend, omdat je steeds gesprekken moet herhalen. Ik heb het idee dat het aan de simkaart ligt. Zou dit kunnen en hoe kunnen we dit oplossen? Alvast bedankt. Hartelijke groet, Joyce
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2019, 18:47

Als je het op meerdere plekken hebt en dat het soms ook wel werkt daar is het erg inconsequent, je kunt er dan ook helemaal geen rekening mee houden. Als je een belangrijk telefoongesprek moet voeren weet je gewoon niet waar je aan toe bent. Ik denk ook dat we er verstandig aan doen om de SIM-kaart te vervangen. Dit kan op verschillende manieren, zo kan je een nieuwe kaart aanvragen in de Mijn Telfort en het is ook mogelijk om een vervanger op te halen in een KPN winkel in de buurt. De laatste optie is de snelste weg, als de kaart verstuurd wordt kan het 5 werkdagen duren voordat je deze in huis hebt. Lukt het hiermee om een nieuwe kaart aan te vragen?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @jvandijk, op die manier zijn gesprekken niet te voeren natuurlijk! Doordat het in verschillende telefoons speelt kan ik me goed voorstellen dat je aan de SIM-kaart denkt.
Merk je dit overal, of is het juist op specifieke locaties? En is het alleen tijdens telefoongesprekken, of merk je het ook met de internetverbinding. Ik heb het bereik op jouw thuisadres alvast nagekeken, dat ziet er goed uit.
Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hoi Jasper.
Bedankt voor je reactie. Het speelt zich op meerdere plekken af (zowel thuis als bijv. op mn werk). Ook in huis maakt het niet uit waar ik sta. Waar het de ene keer wel werkt, werkt het 5 minuten later niet. De internet verbinding lijkt goed te gaan.
Reputatie 8
Badge +11
Als je het op meerdere plekken hebt en dat het soms ook wel werkt daar is het erg inconsequent, je kunt er dan ook helemaal geen rekening mee houden. Als je een belangrijk telefoongesprek moet voeren weet je gewoon niet waar je aan toe bent. Ik denk ook dat we er verstandig aan doen om de SIM-kaart te vervangen. Dit kan op verschillende manieren, zo kan je een nieuwe kaart aanvragen in de Mijn Telfort en het is ook mogelijk om een vervanger op te halen in een KPN winkel in de buurt. De laatste optie is de snelste weg, als de kaart verstuurd wordt kan het 5 werkdagen duren voordat je deze in huis hebt. Lukt het hiermee om een nieuwe kaart aan te vragen?
Reputatie 1
Hi Jasper, klopt inderdaad, het werkt gewoon niet. Bedankt! Ik ga even langs de kpn winkel voor een nieuwe simkaart👍
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @jvandijk, ik zie dat je inmiddels een nieuwe SIM-kaart hebt. Ik ben heel benieuwd hoe de verbinding het nu doet, met die nieuwe kaart. Merk je een verbetering?
Reputatie 1
Hoi Jasper inmiddels wat telefoon gesprekken gevoerd. Tot nu toe geen problemen dus denk dat dit de oplossing is. Bedankt!
Reputatie 8
Badge +11
Dat klinkt goed @jvandijk 🙂 Graag gedaan, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer