Simlockvrij maken van Sony Xperia X10i

  • 18 juni 2012
  • 3 reacties
  • 2153 keer bekeken

Badge
Ik heb 10 dagen geleden een klacht ingediend over de unlockcode van mijn  sony Xperia X10i. De code die ik terug krijg werkt niet.
Er wordt niet gevraagd om een GID code maar die krijg ik wel. In de mail die ontvangen heb na het indienen van de klacht stond dat de klacht bninnen 5 dagen opgelost zou zijn. Na een telefoontje zouden ze de klacht urgen, maar dit heeft 5 dagen later noig tot geen enkel resultaat geleid.
Ik ben erg teleurgesteld in de service van Telfort en de snelheid waarmee ze problemen oplossen. Waar ik me nog het meest aan stoor is het gebrek aan communicatie. Vandaag kreeg ik te horen dat het zonder enige vorm van communcatie de klacht binnen 10 dagen afgehandeld zou zijn. 
Hebben meerdere mensen deze ervaring met Telfort?

3 reacties

Badge
Hierin heb ik geen ervaring met Telfort, echter heb ik vorig jaar met de X10i hetzelfde meegemaakt bij KPN. Ook deze codes werkten niet. Helaas kon KPN mij niet verder helpen, ook niet bij het Business Center.

Na veelvuldig contact met de klantenservice ben ik door de betreffende afdeling teruggebeld en ze boden mij aan het toestel op hun kosten te laten unlocken "bij de Turk" (zo noemde de mevrouw van de klantenservice het).

Een geweldige oplossing, maar aangezien de consequentie was dat de garantie hierdoor verviel heb ik contact gezocht met Sony(Ericsson). Zij hebben mij doorverwezen naar hun servicepunt bij de Phone House. Ik ben mijn toestel een paar dagen kwijt geweest, maar de simlock is wel kosteloos verwijderd.
voor het simlock vrij maken is een speciaal topic, lees  wel even de openingspost op pagina 1:
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/centraal-mijn-sim-unlockcode-nodig-21113/
Badge
@jack.geldtmeijer,

Welkom op het forum. Allereerst mijn excuses voor de lange afhandeltijd, ik begrijp dat dit erg vervelend is. Graag help ik u hiermee verder. Om u hierbij van dienst te kunnen zijn heb ik de volgende gegevens nodig:
  • Uw naw-gegevens
  • Het 06-nummer van Telfort
  • Het imei-nummer van het toestel
  • Merk/type toestel
  • Uw e-mailadres
Maak de bovenstaande gegevens aan mij kenbaar in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 .

Laïla

Reageer