beantwoord

Simkaart niet werkende

Sinds vrijdag heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik mijn andere simkaart ben veloren. Ik heb de nieuwe simkaart zaterdag geactiveerd volgens alle stappen op het formulier wat ik erbij kreeg. Tot vandaag komt er nog steeds te staan dan er geen simkaart in mijn mobiel zit en kan ik niet bellen of smssen. Ik heb meerdere malen mijn mobiel aan en uit gezet en heb ook meerder malen de simkaart eruit gehaald en gekeken of die vies is of er niet goed inzat. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
icon

Beste antwoord door mandy 11 februari 2019, 10:19

Je kan zien in Mijn Telfort dat de SIM kaart geactiveerd is?
Misschien op een andere manier de SIM kaart plaatsen of even langs een Telfort winkel gaan?
Had laatst een soort gelijk euvel, dat de SIM kaart geen netwerk had.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Asena, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan een nieuwe simkaart te hebben geactiveerd. Dit zie ik ook terug. Deze wordt echter nog niet herkend in het toestel. Dat is niet zo mooi. Ik ben nu heel benieuwd of de simkaart in een ander toestel wel werkt? Heb je de mogelijkheid om dat te testen? Als die in een ander toestel wel werkt, dan gaat er iets mis in het toestel.

Je zou dan inderdaad even langs de Telfort winkel kunnen gaan. Mijn collega kan dan ter plekke meekijken, mocht het dan nog niet werken, dan kan er ook een andere simkaart getest worden.
Je kan zien in Mijn Telfort dat de SIM kaart geactiveerd is?
Misschien op een andere manier de SIM kaart plaatsen of even langs een Telfort winkel gaan?
Had laatst een soort gelijk euvel, dat de SIM kaart geen netwerk had.
Dat is het helaas ook niet, hij sluit ver genoeg aan dat ik er met geen mogelijkheid een stukje papier tussen kan krijgen
Reputatie 8
Badge +17
Soms zit er iets teveel ruimte in het simkaartslot en wellicht helpt het dan als je er een dun stukje papier erbij in doet

Reageer