beantwoord

Simkaart na verlengen met toestel

• 9 november 2017
  • 5 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb mijn Sim Only abonnement omgezet naar abonnement met toestel. Ik heb de toestel een week geleden ontvangen maar geen simkaart. Wanneer ontvang ik mijn nieuw simkaart?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 9 november 2017, 12:56

Die zou je al ontvangen moeten hebben. Controleer nog eens goed het pakket wat je hebt ontvangen. Grote kans dat het ergens 'verstopt' zit.

Ga je van micro naar nano controleer dan eens de huidige simkaart. Grote kans dat je al een 3-1 simkaart hebt. Dan kan je van de micro een nano maken.
Pas je huidige simkaart in het toestel dan kan je gebruiken.
Zit het er echt niet bij of wil je een nieuwe volg dan de link uit het bericht van GJC.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik neem aan dat je geen nieuwe simkaart krijgt. Tenzij hij niet past in je nieuwe toestel. Dan kun je op onderstaande pagina een nieuwe aanvragen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Reputatie 8
Badge +15
Die zou je al ontvangen moeten hebben. Controleer nog eens goed het pakket wat je hebt ontvangen. Grote kans dat het ergens 'verstopt' zit.

Ga je van micro naar nano controleer dan eens de huidige simkaart. Grote kans dat je al een 3-1 simkaart hebt. Dan kan je van de micro een nano maken.
Zit het er echt niet bij of wil je een nieuwe volg dan de link uit het bericht van GJC.

thanx kkofiemok
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Superblauw, heb je met de tips van Koffiemok en GJC je simkaart al weten te vinden of weten aan te passen? Hoor het graag van je. 😳
Hoi Superblauw, heb je met de tips van Koffiemok en GJC je simkaart al weten te vinden of weten aan te passen? Hoor het graag van je. :$ yessss

Reageer