beantwoord

Simkaart is vergrendeld

• 6 juni 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement vorig maand afgezet toen de Simkaart is gestopt krijg ik sms dat ik KPN kan gebruiken en heb ik dat gedaan .nu heb ik een probleem mijn Simkaart is vergrendeld en als ik de PUK code die op de kaart van Telfort in voert opent de telefoon niet .kunt u de PUK code naar mij stuuren

icon

Beste antwoord door jimny 6 juni 2020, 13:17

Aangezien de mobiele abonnementen van Telfort op 26 januari zijn overgegaan naar KPN  moet je in dit geval bij KPN zijn tel 0800 0402 

Je kunt ook via je  mijn KPN account inloggen en dan onder mobiel je puk code achterhalen

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Aangezien de mobiele abonnementen van Telfort op 26 januari zijn overgegaan naar KPN  moet je in dit geval bij KPN zijn tel 0800 0402 

Je kunt ook via je  mijn KPN account inloggen en dan onder mobiel je puk code achterhalen

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Maha, lastig dat jouw simkaart vergrendeld is. Wat jimny hierboven aangeeft klopt helemaal: begin dit jaar zijn alle mobiele abonnementen over gegaan naar KPN. Daarom kan je voor hulp hierbij contact opnemen met de KPN klantenservice, je bent natuurlijk ook van harte welkom op het KPN forum.

Ik hoop dat het in de tussentijd al opgelost is, of anders dat je de oplossing snel gevonden hebt.

Reageer