beantwoord

Simkaart iPhone 6

• 5 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 2277 keer bekeken

Binnenkort maak ik de overstap naar een iPhone 6. Daarvoor heb ik een nieuwe nano simkaart nodig en die wil ik aanvragen. Echter zie ik op de site bij het aanvragen staan: "combi USIM is een uitdrukbare simkaart (Micro of Standaard)". De nano versie staat hier niet bij, kan die keuze ook niet maken in het menu. Is de kaart bruikbaar op een iPhone 6?

Klopt het dat de kaart, bij lopende abonnementen, daarna alleen de activeren is via de klantenservice en niet online?
icon

Beste antwoord door Koffiemok 5 oktober 2014, 21:01

Hoi Joskeb en welkom op het forum.

De simkaart die je kan aanvragen is tegenwoordig een 3 in 1 combi simkaart. Dit is een standaard, micro en nano simkaart in 1.
Zie ook deze link en dan kijk je bij "Welke simkaarten kan ik bestellen bij Telfort?".

Alleen met prepaid kan je geen nano simkaart bestellen lees ik. Heb je prepaid?

De nieuwe simkaart kan je wel online activeren. Dit doe je dan via Mijn Telfort > Toestel en simkaart > Simkaart activeren. Ik lees dat soms de optie niet beschikbaar is of dat ze lezen dat de nieuwe simkaart al geactiveerd is. In deze situaties kan je de simkaart alleen activeren via de klantenservice.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Joskeb en welkom op het forum.

De simkaart die je kan aanvragen is tegenwoordig een 3 in 1 combi simkaart. Dit is een standaard, micro en nano simkaart in 1.
Zie ook deze link en dan kijk je bij "Welke simkaarten kan ik bestellen bij Telfort?".

Alleen met prepaid kan je geen nano simkaart bestellen lees ik. Heb je prepaid?

De nieuwe simkaart kan je wel online activeren. Dit doe je dan via Mijn Telfort > Toestel en simkaart > Simkaart activeren. Ik lees dat soms de optie niet beschikbaar is of dat ze lezen dat de nieuwe simkaart al geactiveerd is. In deze situaties kan je de simkaart alleen activeren via de klantenservice.
Badge +2
@Koffiemok; ook voor prepaid zijn er nano prepaid sim kaarten, sowieso in Telfort Winkels.
Reputatie 8
Badge +15
@Koffiemok; ook voor prepaid zijn er nano prepaid sim kaarten, sowieso in Telfort Winkels.
Dat staat niet vermeld op de website. Daar staat alleen de standaard en de micro vermeld.
Badge +2
Dat staat niet vermeld op de website. Daar staat alleen de standaard en de micro vermeld.

Daarom een goede aanvulling. Het kan zo zijn dat Telfort daar niet echt op in zet, of dat ze juist terug komen van een evt. eerder besluit dat ze die wel verkochten en door de lage vraag het nu weer 'uitgefaseerd' hebben of wat dan ook...
Badge +2
@Matthijs1986 en @Koffiemok,

Wederom scherpe aanvullingen! Ik heb deze in behandeling genomen. De vragen van TS zijn beantwoord en om die reden wordt het topic vast gesloten.

Daphne