beantwoord

Simkaart doet het niet na activeren

• 22 november 2018
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

Heb mijn simkaart 2 uur geleden geactiveerd maar er blijft staan sim kaart niet geregistreerd wat nu ?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 november 2018, 09:02

Goedemorgen Patrick19891710, welkom op het forum! Niet fijn en niet handig dat je simkaart het nog niet doet, goed dat je de tip van GJC al hebt geprobeerd. Ik kijk graag met je mee naar waarom je simkaart het nog niet doet, kan je daarvoor in je forumprofiel bij 'Extra informatie' je nieuwe simkaartnummer invullen? Laat je weten wanneer het er staat? Dan kijk ik er voor je naar.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Toestel al een uit- en weer aangezet?
Ja heb ik geprobeerd ben inmiddels 8 uur verder maar nog steeds geen service
Reputatie 8
Badge +11
Gaat het om prepaid of abonnement? Van prepaid lees ik nog weleens dat er kaarten 'over de datum' worden verkocht. Dan moet je ermee terug naar het verkooppunt.
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen Patrick19891710, welkom op het forum! Niet fijn en niet handig dat je simkaart het nog niet doet, goed dat je de tip van GJC al hebt geprobeerd. Ik kijk graag met je mee naar waarom je simkaart het nog niet doet, kan je daarvoor in je forumprofiel bij 'Extra informatie' je nieuwe simkaartnummer invullen? Laat je weten wanneer het er staat? Dan kijk ik er voor je naar.
Reputatie 8
Badge +11
Hi Patrick, ik hoop dat alles goed gekomen is met de nieuwe simkaart, ik heb nog geen nieuw berichtje van je gezien. Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen.

Reageer