Simkaart defect

• 18 november 2016
  • 7 reacties
  • 631 keer bekeken

Badge
goedemiddag telfort,

Ik heb een klacht en wil deze graag zo snel mogelijk opgelost zien!
3 maanden terug ben ik overgestapt naar telfort met mijn tv internet en mobiel. Nu werkt mij tv en internet super alleen mijn mobiel spant de kroon! ik betaal nu al 3 maanden 26 euro voor mijn abonnement en heb er nog geen seconden gebruik van kunnen maken. eerst was het probleem met mijn nummerbehoud dat kon allemaal niet doorgaan dus moest ik nog een poos bij kpn blijven met mijn nummer wat geen probleem was echter werd mij vertelt dat ik gewoon mijn mobiele abonnement waarbij ik geen gebruik van kan maken gewoon elke maand betalen moet. Nu deze week zou alles geregeld zijn ik zou gebruik kunnen maken van mijn nieuwe simkaart met hetzelfde nummer wat ik altijd had. Dus niet!! mijn simkaart doet het niet nu van der week gebeld met klantenservice waar je als eerst 8 min in de wacht wordt gegooid, bleek dat mijn simkaart niet goed was en dat ik na een telefoonwinkel een nieuwe moest gaan halen. Nu kom ik net bij de telefoonwinkel vandaan om een nieuwe simkaart op te halen kunnen ze mij daar niet helpen omdat ik nog een bedrag van 26 euro heb openstaan waarvan ik niks van wist of etc.. Nu thuis kijken op mijn bankieren bleek dat het bedrag nog steeds van mijn oude rekening af zijn gegaan waar ik ook al over gebeld had wat niet via de telefoon kon maar via internet om het rekeningnummer over te zetten dat had ik allemaal gedaan en nu gaat het nog van de oude rekening af!!!! weer klantenservice gebeld verhaal uitgelegd en nu zeg mevrouw ja meneer het duurt 5 dagen dat het voltooid is en bij ons op de rekening staat dus met andere woorden ik moet nog 5 dagen wachten om mijn simkaart op te halen. TELFORT DOE ER WAT AAN !! ben er echt flauw van en denk op moment had ik dit maar nooit allemaal overgesloten!!!!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Dat zijn idd geen leuke berichten maar denk dat een van de Telfort medewerkers je wel verder zal helpen.
Badge
zijn er geen mensen actief in het weekend van telfort??
Jawel jipping, maar 't valt me op dat er selectief gereageerd wordt.
Als ze er niet direct een oplossing voor hebben, reageren ze gewoon niet.
Lekker makkelijk...
Reputatie 8
Badge +17
@jipping

Webcare Telfort is een online service niet te verwarren met de tefonische klantenservice waar je meteen te woord wordt gestaan, dat betekent concreet dat webcare een topic in behandeling neemt op volgorde van binnenkomst en dat gebeurt in mijn beleving gemiddeld binnen de 3 werkdagen.

@Caantje hoe kan het jou opvallen met zegge en schrijve 1 reactie dat er selectief wordt gereageerd door Webcare gewoon klinkklare onzin dus.
@jimny
Misschien door te lezen?
Als ik in de historie van dit forum terug ga lezen, valt 't me gewoon op dat er op bepaalde berichten gewoon totaal niet wordt gereageerd, dus stop je die klinkklare onzin maar daar waar de zon niet schijnt.
Badge +1
Hi jipping, welkom op ons forum!

Dat is inderdaad een erg rottige situatie! :(

Ik begrijp dat je nu dus nog op een nieuwe simkaart zit te wachten en de openstaande rekening inmiddels hebt overgemaakt. Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen!

Alvast bedankt!
Badge +1
Hoi jipping,aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!