vraag

Simkaart activeren telfort zakelijk

  • 21 december 2017
  • 5 reacties
  • 176 keer bekeken

Hoe wil ik mijn simkaart activeren als de enige optie is jullie te bellen als ik een telefoon heb waar de simkaart nog van is geblokkeerd. Voorwaarde er zijn geen andere telefoons. Ik loof 100 euro uit voor degene die mijn dit kan beantwoorden.

5 reacties

Nog zo een: Je ontvangt een e-mail of sms-code waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Wil je een e-mail of sms ontvangen? enige optie sms..... ow ja ik wilde mijn simkaart activeren....
Reputatie 8
Badge +17
Via onderstaande link moet het lukken

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Edit lukt niet met met de link helaas
Reputatie 8
Badge +15
Das persoonlijk jimny. Hij heeft het over zakelijk. Maar beide kunnen via Mijn Telfort.

Als bellen geen optie is, inloggen kan ook niet dan blijft webcare over.
Reputatie 8
Badge +19
[...]
Voorwaarde er zijn geen andere telefoons.

Op welke planeet woon je dan..?

Edit: sorry, ik dacht dat het een hypothetische vraag was...
Reputatie 7
Badge +13
Hoi meulenmanm, welkom op het forum. Het is inderdaad verdacht lastig als je maar één telefoon tot je beschikking hebt en hierdoor je simkaart niet kan activeren. Gelukkig kan ik je uit de brand helpen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Kan je mij via eenbericht postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer, de laatste 3 cijfers van je IBAN en het volledige simkaartnummer sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Reageer