beantwoord

Simkaart aanvragen werkt niet

  • 23 april 2018
  • 5 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedenavond,

Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen op mijntelfort.nl, maar zoals in eerdere topics (4 maanden geleden!) is dit niet mogelijk.
Is er al een oplossing? Ik heb een abonnement.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 24 april 2018, 15:55

Hoi Hulleman, ik heb een vervangende simkaart voor je besteld. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op via de post.

@GJC, thanks! 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Top, hartelijk dank voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hulleman, ik heb een vervangende simkaart voor je besteld. Die komt zo snel mogelijk jouw kant op via de post.

@GJC, thanks! 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Als de mensen van webcare aan je vraag toe zijn reageren ze wel. Topics gaan in volgorde van binnenkomst.
Deze staat in mijn profiel
Reputatie 8
Badge +11
Dat wil inderdaad niet altijd lukken. Staat je 06-nummer in je profiel? Webcare kan je dan verder helpen.

Reageer