beantwoord

simkaart

• 27 april 2018
  • 16 reacties
  • 184 keer bekeken

Reputatie 1
Van mijn schoonzoon een samsung galaxy s3 gekregen simlock vrij en nu herkent die telefoon mijn simkaart niet, ??????
Groetjes, F.Kuijer
icon

Beste antwoord door Fritstrein 27 april 2018, 12:39

Hallo, deze heeft altijd goed gewerkt, ik zal jouw idee met dat stukje papier eens doen en dan meld ik mij weer, alvast bedankt voor de snelle reactie.
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Werkt de simkaart nog wel in je vorige telefoon en kom wel eens een trukje tegen dat een simkaart iets dunner is dan het simkaarslotje en men er dun stukje papier erbij in doet

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-wordt-niet-geaccepteerd.htm
Reputatie 1
Hallo, deze heeft altijd goed gewerkt, ik zal jouw idee met dat stukje papier eens doen en dan meld ik mij weer, alvast bedankt voor de snelle reactie.
Reputatie 1
Ook met een stukje papier er tussen werkt het niet, met de simkaart van mijn schoonzoon werkt de telefoon wel.
Reputatie 8
Badge +17
Is er een telfort winkel gevestigd in je woonplaats wellicht dat een nwe simkaart soulaas of de phone is toch niet simlockvrij.
Heb je trouwens het toestel al uit en aangezet met je simkaart erin
Reputatie 1
Is simlock vrij en ook een nieuwe simkaart die ik al eens eerder had ontvangen maar nog niet gebruikt had geplaatst, ook dit werkt niet.
Gr Frits
Reputatie 8
Badge +17
Dan is helaas mijn minutie op
Reputatie 1
Dan gaat de telefoon retour naar mijn schoonzoon en ik ben blij dat ik deze niet gekocht heb.
Bedankt in ieder geval voor jouw bijdrage.
Groet, Frits Kuijer
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan voor hetzelfde simlockslotje toch defect dan ben je ook nog geld kwijt aan de reparatie daarvan
Reputatie 8
Badge +11
Wat je misschien nog kunt proberen is zowel de contactkant van het kaartje als de contactjes in het toestel schoon te maken met wat contactspray of alcohol.
Ik las ook ergens dat een (slecht) op maat geknipte simkaart niet werkte in een S3. Daar was het verholpen met een vervangende simkaart.
Reputatie 8
Badge +17
Die nieuwe simkaart heb je die ook geactiveerd
Reputatie 1
Ja, ook dat werkt niet.
gr Frits
Reputatie 8
Badge +17
Ja, ook dat werkt niet.
gr Frits

Het activeren niet of niet in de phone naar ik aanneem wel in je eigen toestel
Reputatie 1
Werkt wel in mijn eigen telefoon, ik heb voor een tijd terug een nieuwe simkaart aangevraagd omdat ik mijn telefoon een dag kwijt was, gelukkig heeft een eerlijke vinder mij toen deze weer terug bezorgd.
Ik blijf voorlopig mijn andere telefoon gebruiken.
Gr Frits
Reputatie 8
Badge +17
Lijkt me een goed idee
Reputatie 1
Ik sluit deze topic, een ieder bedankt voor de info.
Groetjes.
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan en een gebruikt toestel is vaak duurkoop

Reageer