beantwoord

Simkaart

Wily
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ik heb een Samsung s4 van Amerikaanse software. Mijn nieuwe evenals mijn oude prepaid Symkaart geeft de foutcode Er05. Even later wordt de Symkaart niet meer herkend. Wat kan ik hier aan doen?
Met vriendelijke groet
Wily
icon

Beste antwoord door jimny 21 april 2017, 13:45

Dan ligt het dus hoogstwaarschijnlijk aan je toestel met de Amerikaanse software, je zou eens kunnen informeren of er nederlandse software in je toestel kan worden geladen maar of dat het probleem voorbij is durf ik niet te zeggen

Bekijk reactie

4 reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
En als je de simkaart in een ander toestel doet, werkt het dan wel ?
Wily
Ja dan werkt het wel en zijn ook mijn contacten weer zichtbaar
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Dan ligt het dus hoogstwaarschijnlijk aan je toestel met de Amerikaanse software, je zou eens kunnen informeren of er nederlandse software in je toestel kan worden geladen maar of dat het probleem voorbij is durf ik niet te zeggen
Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
De oorzaak zit inderdaad niet in je simkaart maar in de telefoon. De telefoon heeft software en/of apps die ervoor zorgen dat je kan "wifi-bellen". In Amerika zijn ze hier al veel verder mee dan in Nederland. Er is een simkaart nodig die de Wi-Fi calling service optie heeft. Als je het toestel opstart komt er dan ook een deuntje en logo van een provider tevoorschijn?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)