beantwoord

simkaart

• 15 juli 2016
  • 9 reacties
  • 576 keer bekeken

Heb gisteren een nieuwe simkaart geplaatst (wat gezien mijn leeftijd 82 al heel spannend was), maar krijg nu melding "SP blokkering". Als ik op OK druk krijg ik melding "wachtwoord te kort". Help, s.v.p.
icon

Beste antwoord door JMulder 25 augustus 2016, 20:15

Het is gelukt
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ger, welkom op het forum! Fijn dat je de simkaart hebt kunnen plaatsen. Waarschijnlijk is je toestel niet simlock vrij. Deze kun je simlock vrijmaken door een unlockcode aan te vragen. De kosten hiervoor bedragen 68 euro. Heb je een mobiel abonnement dan worden deze op je factuur in rekening gebracht. Heb je prepaid dan worden deze kosten van je prepaidtegoed afgetrokken. Voor meer informatie over het aanvragen van de unlockcode zie onderstaande link. Laat je even weten als het is gelukt?

Telefoon simlockvrij maken
Reputatie 8
Badge +16
Ik denk dat Stephen wel heel kort door de bocht gaat met zijn opmerking over kosten...

Het kan zomaar zijn dat je het toestel langer dan een jaar hebt. In dat geval moet de oorspronkelijke provider gewoon kosteloos een eventuele simlock voor je verwijderen. En als er toch kosten aan verbonden zijn, kan het vaak stukken goedkoper bij sommige belwinkels.

De vraag is dus... wat voor toestel heb je precies, van welke mobiele provider is dit toestel afkomstig en hoe lang heb je dit toestel al?
Ik heb hetzelfde probleem, maar mijn toestel is simlock vrij toch vraag het om een code/wachtwoord (sp blokkering)
Reputatie 1
Hallo,
Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren....krijg steeds de melding dat mijn gebruikersnaam niet juist is ( terwijl dat mijn telefoonnummer is). Nieuw wachtwoord aanvragen lukt dus niet. Wat moet ik doen?
Reputatie 8
Badge +19
Hallo,
Ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren....krijg steeds de melding dat mijn gebruikersnaam niet juist is ( terwijl dat mijn telefoonnummer is). Nieuw wachtwoord aanvragen lukt dus niet. Wat moet ik doen?

Heeft die SIM-kaart geen tijdelijk nummer nu..?
Dat is je gebruikersnaam tot dat je nummerbehoud geregeld is...
Reputatie 1
Hallo, mijn telefoon is gestolen. Dus heb ik een nieuwe simkaart thuis gestuurd gekregen met als het goed is nummerbehoud... kreeg een melding dat ik naar verschillende pogingen een brief thuis zou krijgen maar dat is inmiddels al 3 dagen geleden...
Badge +2
Hi JMulder, is het activeren inmiddels gelukt? Anders help ik je graag verder. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer doorgeven. Hoe dan ook, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 1
Het is gelukt
Reputatie 8
Badge +2
Hoi JMulder,

Dat is fijn om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling.