beantwoord

Sim Only abonnement met Blackberry, maar geen telfort internet op mobiel.

• 1 augustus 2013
  • 7 reacties
  • 3287 keer bekeken

Ik heb sins gisteren de simkaart geactiveert. Ik heb een Sim Only abonnement afesloten met 500 MB internet. Mijn toestel is een BlackBerry Curve 9320. Ik kan wel verbinding maken met WIFI maar niet met telfort internet. Weet iemand daar de oorzaak van?
icon

Beste antwoord door Denise 1 augustus 2013, 10:56

Welkom op het forum zoetje01!

Om gebruik te maken van mobiel internet op jouw Blackberry heb je een aparte bundel nodig voor Blackberry Internet. Je kunt deze bundel toevoegen via Mijn Telfort.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Om gebruik te maken van mobiel internet op jouw Blackberry heb je een aparte bundel nodig voor Blackberry Internet. Je kunt deze bundel toevoegen via Mijn Telfort.

Denise

Denise

Is blackbarry internet BlackBerry diensten? en kost dat dan 5 euro extra per maand?
Want in de beschrijving staat dat het voor de extra diensten zijn van BlackBerry, dus gewoon internet zou dan toch moeten kunnen?
Reputatie 3
Badge +1
@zoetje01,

Het klopt dat dit inderdaad €5,- p/m kost. Je hebt beide bundels nodig om gebruik te maken van mobiel internet.

Succes!

Denise
Let wel, dit geldt alleen voor de oude Blackberry toestellen (Curves, Bolds etc), NIET voor Q10, Q5 en Z10. Deze werken al met een gewoon internet abo.
Reputatie 3
Badge +1
@Enrico2828,

Dat klopt inderdaad. Bedankt voor de aanvulling!

Denise
Badge
@Enrico2828,

Dat klopt inderdaad. Bedankt voor de aanvulling!

Denise

Nu alleen nog aanpassen op jullie website bij de tarieven, zodat iedereen met een Blackberry 10 weet dat ze geen apart abonnement voor Blackberry meer nodig hebben 😃
Reputatie 3
Badge +1
@backfire,

Ik ga dit intern kernbaar maken :)

Topic wordt hierbij gesloten.

Denise